NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » NASZE AUTA » NASZE POPRZEDNIE (NIE)KOCHANE AUTA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

Nasze poprzednie (nie)kochane auta

  
MixhaL
20.12.2009 21:53:14
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: woj. Lubelskie

Posty: 123 #392320
Od: 2009-10-18
Moim pierwszym autkiem byl Sunny 2.0D SLX. To na nim nauczyłem sie tuningu z mniejszym lub wiekszym skutkiem(raczej mniejszym). Bardzo dużo mam z nim miłych wspomnień. Samochód nigdy mnie nie zawiódł, wogóle autko jest naprawdę mega wytrzymałe, silnik miał przejechane około pół miliona km, a nie brał nic a nic oleju pół syntetycznego wykrzyknik
Miało jedną bardzo poważną wade- było okropnie ciasne w środku wykrzyknik

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnym autkiem była Honda CiViC Coupe którą to już nawet coś osiągnąłem w świecei tuningu. Wszystkie modyfikacje przeprowadziłem sam.


MODEL:
-Honda CiViC 1998
-Coupe
SILNIK:
-D16Y7
-swiece NGK
-przewody NGK
UKLAD DOLOTOWY:
-CAI
-stożek AOMA
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1
-tlumik srodkowy przelotowy
-tlumik koncowy przelotowy z nierdzewki Apexi N1 style
-końcowy tłumik zawieszony w styli DRIFT-owym
ELEKTRONIKA:
-shift light mikroprocesorowy
-alternator 165 Amper
UKLAD NAPĘDOWY:
-seria
ZAWIESZENIE:
-gwintowane GT Cupline, obnizenie 60mm
-przednie wachacze z mozliwoscia regulacji katow
-camber kity
-fele Rota Circuit 10 15"
-oponki 195/50 Toyo Proxes R1
-rozporka pod maska
-na zime debica 185/60 na stalowych felach czarne z czerwonym rantem
UKLAD HAMULCOWY:
-tarcze nacinane Brembo max
-klocki EBC Green Stuff
BODY-KIT:
-przednia dokladka Type R - aktualnie Honda Acces
-wygladzony przedni zderzak-rejestracja pod szyba
-grill Type R
-progi,klamki,lusterka i listwy w kolor nadwozia
-brak znaczkow na klapie bagaznika poza H
-lusterka Spoon Style
-boczne kierunki przezroczyste
-przednie lampy Type R style przerobione na wersje USDM plus stroboskopy i Bi-xenon o barwie 6000K
-przyciemnione wszystkie szybki lekko nawet i szyber dach
-mglowe spryskiwacze
-tylne lampy SI
-TOW HOOK
-lepy JDM
-zolte fogi
-czarna maska
-emblematy „H” Type R
KOMORA SILNIKA:
-maska pomalowana na wozor SUN EMPIRE
-pokrywa zaworow pomalowana na wzor SUN EMPIRE
-szczotkowany napis HONDA na pokrywie zaworow
-korek pokrywy zaworow MUGEN
-skarpetki SPOON
-belka wzmacniająca w zderzaku
-nakretka magnetyczna
ŚRODEK:
-galka biegow Type R style,
-nakladki na pedaly alu
-kierownica Mugen style
-zegary indiglo SPOON style
-mieszek Type R
-Short Shift
-daszeek zegarow na dwa dodatkowe zegary
-dodatkowe zegar VACUMM, VOLT w daszku zegarow, csnienie oleju i temp. W slupku
-naklladka zegarow ala Carbon
-fotele czerwone na wzor RECARO z wersji Type R
-boczki czerwone na wzor Type R
-podlokietnik SI obszyty w kolor foteli
-JDM-owe lepy
-DOMO-KUN jako pasazer
-bordowe dywaniki- będą czerwone wkrotce na wzor Type R
-szybkozlaczka
-zmian podswietlenia konsoli nawiewu, niebieski-zimne, czerwony-cieple powietrze
CAR-AUDIO:
-radyjko Pioneer
-glosniki Tonsil Speed 1700 na przodzie
-całe auto wyklejone matami poza podłogą i dachem
-instalacja audio przystosowana do ciaglej mocy 2kW
-BIG III
MOC:
~120-125KM
PRZYSPIESZENIE:
~9s
WAGA:
-1090kg
OSIAGNIECIA:
-civic dostaję sie do finału najbardziej prestiżowej imprezy tuningowej w polsce - Wojny PP
-w czasopiśmie Auto Tuning Swiat ukazuje sie artykuł dotyczący auta
-w portalu moto.wp.pl ukazuje sie artykuł na temat civica
-w portalu furious.pl ukazuje sie prezentacja samochodu
-dostaje propozycje prezentacji auta na portalu 4tuning.com.pl, jednakze z braku nowych ladnych zdjec do obecnej chwili nie doszlo do prezentacji


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiscie zmian bylo duzo wiecej gdyz to nie byl odrazu obrany przezemnie kierunek tuningu ale ten był ostateczny.
A obecnie poruszam się czarnym sorento z szampańskim kolorem skóry i full wypasem.


_________________
Kia SORENTO
3.5 V6 LPG Powered
Automat
2WD
Wersja USA Full wypas
  
Electra20.04.2024 14:33:05
poziom 5

oczka
  
betina_t
20.12.2009 21:59:02
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #392322
Od: 2009-8-10


Ilość edycji wpisu: 1
Furka fajniutka wesoły Aż miło popatrzećpan zielony
To teraz czekamy na tuning Soręciny bardzo szczęśliwy

Mój M. robi zdjęcia, również samochodowe. wesoły
Gdybyś był kiedyś w Krakowie to daj znać
  
Admin
20.12.2009 22:28:19
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #392340
Od: 2009-2-1
Profesjonalne zdjęcia , szczególnie podoba mi się maska i silnik w barwach " kraju kwitnącej wiśni" .Toż to majątek wesoły trzeba było włożyć , ale pasji się nie wybiera . Szukając określenia Korei znalazłem oprócz innych takie określenie "Kraj Spokojnego Poranka " wesoły Betina nie jest daleko z tyłu a patrząc na czas postępów niedługo będzie miała chrom i "nitro" i 3 do setki wesoły

Ale to jeszcze nic ...kobietki w barwach przewodów zapłonowych ..to jest dopiero hit.
  
Adimo
20.12.2009 22:36:08
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kujawsko-pom.

Posty: 1080 #392343
Od: 2009-8-26
No no wielka robota, super, jest na co popatrzeć.
_________________


  
kukul
20.12.2009 22:38:10
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #392347
Od: 2009-8-8
Laski na ostatniej fotce też ok. wesoły
_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
spider2you
20.12.2009 23:59:41
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Krasne k/Rzeszowa

Posty: 1659 #392379
Od: 2009-5-11
Powiem Ci kolego, że.... kurcze inne słowo niż "PEŁNA PROFESKA" mi do głowy nie przychodzi.
Po prostu KAWAŁ fajnej roboty i górki szmalcu wesoły

Sori też można fajnie pobajerować, pytanie co się komu podoba.
U nas w kraju nasza Sori jest niszowym pojazdem, więc i części do tuningu niewiele - zostają Niemcy, gdzie ceny...wow, lub USA, gdzie koszty sprowadzenia części są prawie x 2 od ich ceny.
Może ktoś ma znajomości w Korei, to tam będzie łatwiej taki dziwny
  
betina_t
21.12.2009 10:12:12
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #392429
Od: 2009-8-10
Części do tuningu można znaleść i u nas za nieduże pieniądze, nie tylko w USA i Niemcy.
Jak ktoś bardzo chcę to potrafi znaleść wszystko pan zielony
  
Wollys
21.12.2009 12:05:31
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1053 #392475
Od: 2009-6-24


Ilość edycji wpisu: 1
Hmm no oczojebnie oczojebnie ale odsprzedanie takie go samochodu hmm wydaje mi sie ze cokolwiek ciezkie jest...no i do tego włożona gruba gotówka, która nigdy sie nie zwróci...ale coż pasja to pasja
  
Pedro
14.01.2010 21:36:40


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Madrid (Mielec)

Posty: 10 #411233
Od: 2009-11-15
Witam ,tez pare autek mialem .
Zaczalem od
komarka biegi w kierownicy
jawka sportowa wiecej pchania niz jeżdżenia
po 18 ur sprawilem sobie skode 100 ,byle juz pelnoletnia
pozniej passat 1,8 z 1986r
ford escort xr3 bardzo fajne autko,ospojlerowane na tamte czasy ....hit
seat ibiza 1,4, sprzedałem teściowi do dzisiaj nia jezdzi
volkswagen polo 1.1 zginelo spod bloku
seat cordoba vario 1,9sdi czekałem pól roku ,100tys km i bez problemow bardzo male spalanie
skoda octavia combi 1,9
skoda octavia 2 1.9tdi bardzo oszczędne autko
renault express ,spoczywa na szrocie
renault express do dzisiaj używamy
sorento stoi w garazu
fiat scudo,strasznie kapryśny ale idzie jak burza
i ostatni nabytek renault trafic


zdziwiony
_________________
2,5crdi ,kolor wiśnia,
Mielec obecnie Madrid
wersja full,wyprowadzony z salonu w polsce kwiecien 2007
  
Piotr
14.01.2010 22:26:28
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Posty: 189 #411292
Od: 2009-12-29
Trochę tego się przewinęło :
Polonez - niezapomniana jazda w zimie,
Renault Twingo - autko małe ale pakowne, trochę nie doceniane
Fiat Brawo - skasowany po roku, małolat mi wyjechał z podporządkowanej, jechał na podwójnym gazie.
Peugeot 406 kombi - idealne auto przy budowie domu,
Renault Laguna - miłe autko,
Renault VelSatis - fajna limuzyna, niestety zaczął się psuć i przyszła zmiana na "ciężarówkę"
Sorento
  
cyber_human
11.02.2010 23:53:33
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań/Plewiska

Posty: 334 #449639
Od: 2010-2-9


Ilość edycji wpisu: 1
@MixhaL: chylę czoła. Co prawda nie jestem fanem tuningu optycznego, ale to co zrobiłeś z malowaniem + to co pod maską, mechanicznie i w kabinie... No po prostucool Tokyo Dritcool
Masz chłopie pasję. I jesteś konsekwentny! Piękna robota.

Co do mojej historii...
VW Garbus, 1.3, rok chyba '72...
3 klasa liceum (Vater pomógł kupić)... Był lekko tuningowany: szerokie kapcie jak na Garbusa: 205 przód i tył, ale tył na jakiejś mega szerokiej feldze, no walec po prostu. Jagodowy, żółte fele, ciemne szyby, zero zderzaków, tylko kły pionowe (coś jak ma policja w USA), z tyłu światła takie okrągłe, od żuka, czy nyski starej, "wtopione" w błotnik.
Instalacja 6V + 12V na rozruszniku, 2 akumulatory (6V i 12V), ładowana tylko 6tka, wszystko na jednej instalacji. Masakra. Ale młody byłem, nie znałem się, kit mi wcisnął facet na giełdzie.

po jakoś roku walki i męki (hamulce na 3 razy: 1 raz - podpompowanie ciśnienia, 2 raz - brał tył, 3 raz - przód - ekstremum zimą, dziś, w tym ruchu, nie dałoby się jeździć. Do tego heel&toe lub lewa na hamulcu, prawa na gazie, bo gaźnik rozwalony i gasł na wolnych obrotach; zero ogrzewania, zimą sople w kabinie z daszków przeciwsłonecznych. Skrobanie szyb z obu stron... piękne czasy, piękne wspomnienia...)

zatem po roku zmieniłem na VW Garbus 1.3 '78 100% oryginał. Pieściłem, polerowałem, w Pń nad Maltą na zlocie zająłem 2 miejsce w kategorii "Najbliższy oryginałowi". Przegrałem 1 miejsce, bo mi gaźnik padał i gasł na wolnych.

Potem sprzedałem auto, bo potrzebowałem komputer na studiach. I śmigałem tramwajem.

Dalej po podjęciu pracy, odkupiłem od dziadka F126p. Krótko go miałem, bo przyszła służbówka.

Następnie Opel Omega sedan '92, 2.o z gazem II generacji - fajna bryka, LPG nieźle - jakieś 2/3 lata miałem.

Potem Opel Omega '96 2.o automat. Świetnie się jeździło, taki Gran Turismo prawie. Fantastyczne pneumatyczne zawieszenie z tyłu i to w sedanie. Dopompowywał się i zawsze w poziomie stał. Nawet gdy wiozłem 50 m2 paneli. Założyłem LPG - wtrysk, torus w miejscu koła zapasowego (lewa burta bagażnika). Smok palił 15l wachy w mieście, gazu dochodził do 17l. A tylko 136 kucy.
Przywiozłem ją spod Hamburga. Po tygodniu okazało się, że zapieczone pierścienie na 3 cylindrze. No i mały remont - 1/3 wartości auta.

Sprzedałem rok temu i kupiłem motocykl, Suzuki SV 650 N K5.
A to dlatego, że cały czas równolegle mam służbówki.
Ostatnio było Mondeo - fajne, duże (kombi), automat, ale wyjechała mi taka jedna i skasowałem auto. Zderzenie było poważne.
Teraz w to miejsce dojeżdżam Focusa. Lubię Fordy za podgrzewaną przednią szybę. Fajne zimą.

No i szukam, Sorento wesoły Sorento najpewniej cool
  
Electra20.04.2024 14:33:05
poziom 5

oczka
  
Jack2000
12.02.2010 17:53:10
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Połczyn Zdrój Zach-pomor.

Posty: 151 #450337
Od: 2009-9-11


Ilość edycji wpisu: 2
Mój najbardziej nie zawodny SEAT TOLEDO.
Odziedziczył go syn i dalej nie zawodny.Wspaniałe.


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


_________________
KIA SORENTO
2,5 CRDI 140KM
AUTOMAT-TIPTRONIC
2005 ROK
SILVER
CZARNA SKÓRA
AUTO/LOW
  
betina_t
12.03.2010 17:35:55
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #490639
Od: 2009-8-10
Temat przeniesiony na nowe forum-

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA


Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » NASZE AUTA » NASZE POPRZEDNIE (NIE)KOCHANE AUTA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny