| |
PanNet | 18.11.2013 03:41:14 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #1660754 Od: 2013-5-12
| Falc77 pisze:
Sądzę, wiem, iż zawór SCV o którym piszesz/ten w pompie wtr ?/ kosztuje znacznie więcej niż bezpiecznik listwy CR, sam zdecyduj. ale jeśli ciężko pali,a jak odpali to chodzi całkiem normalnie i innych objawów brak, tzn. nie kopci, ma siłę i przyspiesza, chodzi równo to ja bym stawiał na bezpiecznik.
Nie wiem jak to jest rozwiazane technicznie w tym aucie ale ten zawor (relieve valve) mozna latwo sprawdzic. Zawor z jednej strony jest polaczony z CR a z drugiej z przelwewem. Odlacz na chwile odejscie do przelewu i zakrec silnikiem. Jesli wali z niego paliwo to na bank jest to wina zaworu. Ten zawor sluzy do ograniczenia cisnienia w szynie CR (Common Rail). Zeby uruchomic silnik pompa musi wytworzyc cisnienie minimum 20MPa. To tak w skrocie.
Pozdrawiam |
| |
Electra | 08.02.2025 02:54:23 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
Falc77 | 18.11.2013 13:33:46 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=131982)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #1661631 Od: 2013-4-27
| Dokładnie tak jak piszesz PanieNet,ten nazywamy dlatego bezpiecznikiem bo zabezpiecza wtryski i szynę przed nadmiernym wzrostem ciśnienia i uszkodzeniem ich. Jest mechaniczny i wytrzymuje +- 100.00km. Później trzeba wymienić. Tak, jak wspomniałem wcześniej kosztuje w Bosch ok. 140Eur. _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
vokal | 29.11.2013 17:52:47 |
![poziom 4](star_icon4.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=123974)
Grupa: Użytkownik
Posty: 227 #1672548 Od: 2013-1-16
| Jest jeszcze możliwość zapowietrzania się układu od strony zasilania pompy WC w paliwo. Ale kolega jeszcze nie napisał, czy po odpaleniu pali na dotyk, czy cały czas ma problem? _________________ "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę." |