| |
liniowiec | 18.12.2009 00:11:33 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #390076 Od: 2009-12-17
| WItam Mam pytanie dotyczące nagrzewania sie waszych dieslie teaz gdy są ujemne temperatury.W moim w trakcie jazdy po mieście nie jestem w stanie nagrzać silnika do poziomu jaki utrzymywał na wskaźniku latem....Nie jest to wina termostatu poniewaz silnik w trakcie normalnej jazdy nagrzewa sie, a schładza w trakcie powolnej jazdy w korkach czy podczas postoju...Czy macie podobną przypadłość w waszych autach??? Czy sorento posiada wstępny podgrzewacz płynu chłodzącego jak na pewno niektóre TDi volkswagena? |
| |
Electra | 20.04.2024 05:12:17 |
|
|
| |
Pietia | 18.12.2009 09:12:49 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Oświęcim/Wola
Posty: 95 #390155 Od: 2009-9-29
| Ja zauważyłem , że stojąc na zapalonym i ciepłym silniku wskaźnik temperatury opada , też mnie to zastanowiło. _________________ Kia Sorento 2,5 CRDi Olej napędowy Manual 2005 Czarna |
| |
gieras | 18.12.2009 09:19:30 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Białystok
Posty: 40 #390156 Od: 2009-8-26
| Mam już kolejnego diesla i w każdym było tak samo. Na postoju silnik się wychładza. W swoim pojeździe na zimę osłaniam chłodnicę ( trochę pomaga ). _________________ SORENTO 2.5 CRDI Automat Rok produkcji 2006 Grafit metalik |
| |
Lee | 18.12.2009 16:09:35 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #390354 Od: 2009-5-31
| Skutkiem wahań temperatury cieczy chłodzacej w dieslach może być: a) fiksujący czujnik temperatury cieczy chłodzacej b) termostat c) zapowietrzenie układu chłodzenia d) niedobór cieczy chłodzącej Temp.na postoju może spaść w momencie włączenia,lub przy włączonym nadmuchu(ciepłym)...podczas jazdy nie powinna. ...To co przerobiłem w dieslach odnośnie wahań temperatur (na wskażniku i odczywalnej),a...sporo sie działo |
| |
Admin | 18.12.2009 19:30:47 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #390460 Od: 2009-2-1
Ilość edycji wpisu: 1 | Sprawdzałem dzisiaj u siebie . Nie mam wahań . Po 35 minutach jazdy wskaźnik temperatury wskoczył na swoje właściwe miejsce , w środku + 12 . A po godzinie postoju znowu był pod kreską i od nowa to samo. |
| |
Balboa | 18.12.2009 21:03:33 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 278 #390567 Od: 2009-2-23
Ilość edycji wpisu: 7 | jezeli ktoś bedzie chciał kupić STARTER LUX = ODPALANIE SILNIKA PILOTEM + ALARM czyli to
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
to poniżej jest tego schemat i nie polecam tego robić samemu i pdf
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
_________________ Kia Sorento 2004, CRDI 170KM, Manual KOLOR:Czarny tzw młotkowany Przebieg: 100 tyś |
| |
Lee | 18.12.2009 21:27:14 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #390581 Od: 2009-5-31
| Zakupiłeś i przetestowałeś? |
| |
Balboa | 18.12.2009 21:47:15 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 278 #390601 Od: 2009-2-23
| Nie jeszcze nie, na razie robię rozpoznanie, zastanawiam się ile weźmie za instalacje elektryk. _________________ Kia Sorento 2004, CRDI 170KM, Manual KOLOR:Czarny tzw młotkowany Przebieg: 100 tyś |
| |
betina_t | 18.12.2009 23:49:38 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #390740 Od: 2009-8-10
| Mam podobny ,tylko z pilotami radiowymi (większy zasięg) i też korzystałam z pomocy elektryka ,koszt około 50 zł. warunkiem zamontowania był brak immobilisera. |
| |
Balboa | 19.12.2009 00:19:43 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 278 #390746 Od: 2009-2-23
| no właśnie jedyna wada kluczyk nie może mieć immobilisera _________________ Kia Sorento 2004, CRDI 170KM, Manual KOLOR:Czarny tzw młotkowany Przebieg: 100 tyś |
| |
Adimo | 19.12.2009 08:03:04 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kujawsko-pom.
Posty: 1080 #390770 Od: 2009-8-26
Ilość edycji wpisu: 1 | Czyli nie ma możliwości zamontowania do auta z immobilizer, nie zostawiając w aucie kluczyka. _________________
|
| |
Electra | 20.04.2024 05:12:17 |
|
|
| |
Balboa | 19.12.2009 11:14:09 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 278 #390826 Od: 2009-2-23
| No właśnie, zastanawiam sie czy w serwisie mozna taki kluczyk dorobić "zapasowy" i go złamać specjalnie, wtedy można go ukryć obok stacyjki, i już chyba po problemie. _________________ Kia Sorento 2004, CRDI 170KM, Manual KOLOR:Czarny tzw młotkowany Przebieg: 100 tyś |
| |
marcelo8 | 19.12.2009 11:20:57 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kielce
Posty: 671 #390829 Od: 2009-2-22
| Balboa masz ciekawy pomysł. Faktycznie dorobić jedna sztukę odciąć element metalowy ten z ząbkami a resztę kluczyka z pierścieniem immobilaizera ukryć gdzieś pod plastikami. Tylko w razie kradzieży co powie ubezpieczyciel? |
| |
betina_t | 19.12.2009 13:01:59 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #390907 Od: 2009-8-10
| Mój M. twierdzi że się da tak zrobić Tylko trzeba mieć dodatkowy kluczyk( 50zł) |
| |
sorentowawa | 19.12.2009 14:57:12 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: wawa
Posty: 49 #390955 Od: 2009-9-11
| Witam, pod czas tych mrozów niemoge zagrzac silnika w korku, czy na postoju. Tylko pod czas jazdy wtedy silnik łapie tem. ok 90st. a wystarczy ze pare minut postoje w korku momentalnie tem. spada silnika prawie do kreski wskazujacej zero.Czym to moze byc spowodowane? płyn chodzący w normie, układ nie zapowietrzony. Bo kilka takich dni i zbankrutije na paliwo, jak nie jest dogrzany silnik pali mi okropnie duzo zatankowałem 16litrów przejechałem 40km i rezerwa sie juz zapaliła - jak czołg!!! _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDi SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR:Srebny metalik |
| |
Lee | 19.12.2009 16:11:28 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #390985 Od: 2009-5-31
Ilość edycji wpisu: 2 | Można "wydłubać" transponder immo z kluczyka-nie potrzeba nowego...tak sadzę...i gdzieś go blisko stacyjki zamontować (pod spodem). |
| |
Lee | 19.12.2009 16:23:56 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #390988 Od: 2009-5-31
| Balboa Z dwóch kluczyków(jeśli są z immo i jeśli dwa posiadasz)wybierz ten, którego używasz na codzień i z niego wyjmij transponder. Czemu? Bo mogą być problemy jeśli będziesz miał dwa transpondery nadające w jednym czasie, a tak byłoby gdybyś na stałe umocował transponder z zapasowego kluczyka i miał drugi w "codziennym". Możesz ewentualnie zrobić małą przebudowę i zdjąć moduł odbiornika ze stacyjki i przenieść w inne miejsce pod kierownicą. Transponder ma bardzo mały zasięg - jeśli odsuniesz odbiornik od stacyjki to drugi transponder w kluczyku nie będzie przeszkadzał. Tak myślę |
| |
betina_t | 19.12.2009 16:25:03 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #390989 Od: 2009-8-10
| Tak też można , ale jak ktoś nie chce psuć sobie drugiego kluczyka to można poprostu dokupić i tyle |
| |
Lee | 19.12.2009 16:49:51 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #391001 Od: 2009-5-31
| Niestety zakup nowego kluczyka to nie wszystko-trza go jeszcze zaprogramować,a z tego co słyszałem to są już koszta nie lada.
Przyjezdza facet do warsztatu i mówi, że cos mu nie dziala w silniku. Mechanik podchodzi, patrzy, slucha, bierze młotek, uderza z boku silnika. Wszystko dziala: - Należy sie 100zł. - Coo?? 100zł? Za co? Pan uderzył tylko młotkiem!! - Za uderzenie młotka 5zł. Za to, ze wiedziałem gdzie uderzyc - 95zł.
To tak odnośnie roboty przy samochodzie |
| |
betina_t | 19.12.2009 17:58:59 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #391031 Od: 2009-8-10
| Nie programowałam kluczyka więc nie mam pojęcia ile to kosztuje, ale wiem że programowanie pilota w serwisie to koszt 130 zł. Najprawdopodobiej programowanie kluczyka(immo.) można zrobić poza serwisem.
A swoją drogą to w Mondeo kluczyk programowałam sobie sama wystarczyło przekręcić kluczyk kilka razy w lewo, a następnie kilka razy w prawo i gotowe W serwisie za tą sama czynność krzyknęli 200 zł. |
| |
Electra | 20.04.2024 05:12:17 |
|
|