NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » UKŁAD NAPĘDOWY I SKRZYNIE BIEGÓW » PAS TRANSMISYJNY

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

Pas transmisyjny

  
marcelo8
16.12.2009 20:40:15
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kielce

Posty: 671 #389228
Od: 2009-2-22
klocki lego dla dorosłych i cierpliwych.
  
Electra29.04.2024 10:03:11
poziom 5

oczka
  
tomo
16.12.2009 20:45:45
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kłodzko

Posty: 38 #389237
Od: 2009-11-15
według serwisu te klocki na częsci kosztują jedyne 12.000 zł. Możnaby powiedzieć, że cena duża ale samopoczucie, że się udało zlożyć będzie bezcenne wesoły
_________________
SILNIK: 2,5 CRDi
ZASILANIE: Olej napędowy
SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR: czarny
  
kukul
17.12.2009 08:56:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #389411
Od: 2009-8-8


Ilość edycji wpisu: 3
Tomo, musisz miec dokładnie taki reduktor (numery fabryczne...4C211).
W Twoim automacie, który jest po modyfikacji zestopniowania skrzyni biegów(w czerwcu 2004) i inny typ nie wchodzi w rachubę.
Info uzyskałem przed chwila podczas rozmowy z serwisem.
Dla pewności prześlij mi na maila Twój numer VIN dla potwierdzenia (ale to już tylko formalnośc)płacze
Cena w serwisie nówki 13.031 zł
_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
tomo
17.12.2009 14:13:43
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kłodzko

Posty: 38 #389546
Od: 2009-11-15
Kukul podeślij mi maila na adres a_tomek@wp.pl to podam Ci nr VIN
_________________
SILNIK: 2,5 CRDi
ZASILANIE: Olej napędowy
SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR: czarny
  
Admin
17.12.2009 14:44:10
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #389568
Od: 2009-2-1
Obrazek
  
tomo
23.12.2009 16:32:12
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kłodzko

Posty: 38 #394053
Od: 2009-11-15
Witam wszystkich i dziękuję za udzielone porady i wsparcie. Informuję że samochodzik jest już sprawny. Wymieniłem reduktor na inny o tym samym numerze identyfikacyjnym. Wszystko pasowało i wreszcie poczułem co ten samochód potrafi wesoły
_________________
SILNIK: 2,5 CRDi
ZASILANIE: Olej napędowy
SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR: czarny
  
betina_t
23.12.2009 21:13:10
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #394275
Od: 2009-8-10
Tomo- napisz proszę ile Cię to kosztowało
  
kukul
24.12.2009 09:15:13
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #394499
Od: 2009-8-8


Ilość edycji wpisu: 1
No to gra na Święta...tylko śniegu nie ma zmieszany , żeby się poślizgać.
_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
tomo
29.12.2009 19:40:04
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kłodzko

Posty: 38 #398735
Od: 2009-11-15
Witam, z małym opóźnieniem podaję koszty i miejsca naprawy:

1) reduktor zakupiłem za 2000 zł. w firmie MECHANIK z Wrocławia, ul. Rakowa 40A (niestety zgubiłem numer telefonu) firma zajmuje się przede wszystkim naprawą skrzyń biegów do samochodów terenowych. Polecam, ponieważ okazali się bardzo sympatyczni i pomocnie nastawieni - początkowo nie mieli takiego reduktora jakiego szukałem, ale poszukali na własną rękę i ściągnęli na drugi dzień. Ponadto jak się dowiadywałem, to u nich robocizna podczas wymiany byłaby wliczona w cenę części, ale ja już miałem samochód rozebrany w serwisie KIA, więc niestety poniosłem dodatkowy koszt,

2) koszty robocizny w serwisie KIA 776,27 zł. W tym 130 zł - komputerowa diagnostyka samochodu, 88 demontaż/montaż wału napędowego, 429,44 - demontaż/montaż skrzynki przekładni (reduktora), 128,83 - sprawdzenie układu napędowego. Pomimo dodatkowego kosztu, wydaje mi się, że zachowali się odpowiednio i nie chcieli za bardzo zedrzeć ze mnie pieniędzy, bo mogli jeszcze policzyć wymianę oleju, a poinformowali mnie że reduktor jest w miarę nowy i po sprawdzeniu oleju stwierdzili, że nie ma potrzeby go wymieniać. Korzystałem z serwisu KIA we Wrocławiu ul. Żmigrodzka 249e (w 2010 r. przenoszą się do Długołęki k/Wrocławia).
_________________
SILNIK: 2,5 CRDi
ZASILANIE: Olej napędowy
SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR: czarny
  
betina_t
10.03.2010 14:30:44
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #487474
Od: 2009-8-10
[TEMAT PRZENIESIONY NA NOWE FORUM]-

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



  
Electra29.04.2024 10:03:11
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » UKŁAD NAPĘDOWY I SKRZYNIE BIEGÓW » PAS TRANSMISYJNY

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny