NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ELEKTRYKA » SPADKI NAPIĘCIA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Spadki napięcia

na wolnych obrotach.
  
kukul
13.02.2010 20:40:39
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #451736
Od: 2009-8-8
W dniu dzisiejszym zaobserwowałem zjawisko objawiające się cyklicznym przygasaniem oświetlenia (dość delikatnym) wewnątrz, jak i zewnątrz Sorenciny. Objaw ten wystąpił przy zimnym silniku na wolnych obrotach. Dodam, że praca silnika była jednostajna i bez zakłóceń jego pracy. pytajnikpytajnikpytajnik

Czy ktoś miał z czymś takim do czynieniapytajnik
_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
Electra19.04.2024 14:42:04
poziom 5

oczka
  
Piotr
13.02.2010 20:42:43
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Posty: 189 #451743
Od: 2009-12-29


Ilość edycji wpisu: 1
Pierwsze co mi przychodzi do głowy to słabe łączenie na klemach akumulatora lub zawilgocenie kabli pytajnikpytajnikpytajnik
Wymieniałem ostatnio klemy w wózku widłowym i sprzedawca polecił mi spryskać zaciski i przewody czymś co nazywa się miedź w spraju. Nie wiem czy coś da ale zastosowałem.aniołekaniołek
  
Lee
13.02.2010 20:43:00
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec

Posty: 1103 #451744
Od: 2009-5-31
Może to być regulator napięcia przy alternatorze.Sprawdziłbym/przeczyścił styki na akuoczko
  
kukul
13.02.2010 20:50:59
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #451764
Od: 2009-8-8
Dziwne, że na zimnym silniku i praca silnika była miarowa. Przy problemie na stykach objaw byłby inny. Poza tym przed ostatnim zlotem zrzucali skrzynię biegów i odpinali akumulator. W serwisie, do którego jeżdżę zanim zapną ponownie klemy mają w zwyczaju je przeczyścić.
_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
Lukasz
14.02.2010 00:06:00
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Pszczyna

Posty: 4 #452004
Od: 2010-2-1
a moze pasek klinowy nie wytrzymuje mrozow i nie daje rady na zimnym bo musi doladowac akumulator i "uzbroic w napiecie" reszte odbiornoków?
_________________
KIA SORENTO
SILNIK: 2,5 CRDI
SKRZYNIA BIEGOW:MANUALNA
ROK PRODUKCJI:2003
KOLOR:CZARNY
NAPĘD:AUTO/4LO
  
Lee
14.02.2010 00:08:52
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec

Posty: 1103 #452008
Od: 2009-5-31


Ilość edycji wpisu: 1
Jakby pasek nie dawał rady to by pisk był w momencie obciążenia(pracy).Chyba,że jest luzny...smutny
edit:regulator napięcia!
  
Pietia
14.02.2010 07:36:54
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Oświęcim/Wola

Posty: 95 #452065
Od: 2009-9-29
A jak odpalałeś czołga czółeś jakieś osłabienie lub lekki brak mocy ?? ( oczywiście u Sori a nie u siebielol)
_________________
Kia Sorento
2,5 CRDi
Olej napędowy
Manual
2005
Czarna
  
kukul
14.02.2010 08:23:54
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #452067
Od: 2009-8-8
Nie ma pisku, paski są ok. Auto pali z "kopa" bez najmniejszego kłopotu. Co więcej, niekiedy zapomnę foteli wyłączyć (grzanie), a światła mam załączone non stop (automatycznie).

_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
cyber_human
14.02.2010 11:16:31
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań/Plewiska

Posty: 334 #452239
Od: 2010-2-9
Kiedyś w przeszłości miałem podobny problem w mojej Omedze. Dużo odbiorników elektrycznych (też full wypas), a słabo mi światła świeciły.
Zacząłem szukać przyczyny, przekopałem sieć.
Podpiąłem multimetr (woltomierz) do klem i na wolnych obrotach badałem napięcie.
Regulator powinien ustawiać coś koło 13,7 czy nawet 14.1 VDC (nie pamiętam, to pewne zależne jest od marki i modelu). U mnie było poniżej 12 VDC. Okazało się, że jedno z trzech uzwojeń alternatora jest spalone.
Obecnie w Focusie, gdy włączę grzanie szyby przedniej i tylnej (w Fordach przednia szyba ma zatopione druty, układ jest taki, że w całą powierzchnię szyby wtopiony jest jakby plaster miodu - bierze to mnóstwo energii), to napięcie i oświetlenie oraz dmuchawa, siadają. Po prostu tak jest. Wystarczy podnieść trochę obroty silnika i już alternator zaczyna doładowywać do odpowiedniego napięcia.
  
kopia2
15.02.2010 10:51:43
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Chełm

Posty: 262 #453519
Od: 2009-5-11
Kukul podjedz do elektryka,albo do servisu z obsluga akumulatorow,sprawdz sobie ladowanie na mierniku na wysokich jak i malych obrotach i bedziesz mogl sobie wtedy wykluczyc,klemy i aku,A jak wyjdzie na alternator to niech wymontuje Ci elektryk i go rozbierzei ewntualnie zregeneruje,moze najzwyczajniej sie zuzyl!
_________________
Chwilowo zamiana na
Volvo xc90
2.4 D5
wersja SUMMUM
  
mariokak
15.02.2010 11:45:33
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: płock

Posty: 241 #453556
Od: 2009-8-27


Ilość edycji wpisu: 1
to jest to samo co z przygasającym zegarkiem, słaby akumulator (częściowo rozładowany) wystarczy podładować i będzie na jakiś czas dobrze, temat przerobiłem z moim elektrykiem, stwierdził że wynika to z temperatur na zewnątrz i akumulator szybciej się wyczerpuje niż da radę go podładować alternator, mam to samo ale taka jest przypadłość diesli "BYLE DO WIOSNY"aniołekaniołekaniołek
_________________
SORENTO 4X4 FULL TIME
  
Electra19.04.2024 14:42:04
poziom 5

oczka
  
kukul
15.02.2010 17:20:04
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Katowice

Posty: 588 #453944
Od: 2009-8-8
Bez jaj że zużyty. Auto jest z maja zeszłego roku i ma 41.000 km przebiegu. I ma jeszcze ponad 2 lata gwarancji.diabeł
_________________
2009 r.
2,5 CRDi
170 KM
FREEDOM
manual
chyba grafitowy
_________________________________________________________________________________________

Nie każdy chłop z widłami to Posejdon (z netu)
  
spider2you
15.02.2010 17:33:45
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Krasne k/Rzeszowa

Posty: 1659 #453963
Od: 2009-5-11
Polecam Wam to... i po kłopocie!!! Cena 230 zł, więc może warto??!!
Link do strony mojego dostawcy.




TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
Adimo
15.02.2010 18:50:56
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kujawsko-pom.

Posty: 1080 #454082
Od: 2009-8-26
Kukul, mógł się przetrzeć głupi kabelek, i robi zwarcie, jedź do serwisu i sprawdź, ja po wymianie aku pojeździłem 2 miesiące i cela padła w aku, problem się nasilał, aż całkowicie padło aku.
_________________


  
betina_t
10.03.2010 21:46:40
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #488478
Od: 2009-8-10
[TEMAT PRZENIESIONY NA NOWE FORUM]-

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
Electra19.04.2024 14:42:04
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ELEKTRYKA » SPADKI NAPIĘCIA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny