![Przejdz do dołu strony](strzalka_dol.gif) | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Odciecie na 3 tys Kia Sorento 2,5 2007, 170km po lifcieOdcina przy szarpnieciu silnikiem do 3tys i muli . | ![](fb.png) |
| | PrzemSlow | 11.08.2021 18:11:48 | Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #7850400 Od: 2021-3-19
| Witam , ciezko znaleźć moj problem na isniejacych tematach wiec postanowilem stworzyc nowy . Jezeli juz byl przerabiany z gory przepraszam i prosze o nakierowanie.
Posiadam takowy model i pewien problem . Oto opis sytuacji :
Kia sorento 2.5 2007 po wymianie lancuchów rozrządu i pompy olejowej (oraz pomniejszych czesci) . Auto jezdzi , odpala na dotyk , żadnych niepożądanych dźwięków stuków itp , pracuje równo, ale . . . Podczas gwałtownego hamowania, gwaltownego ruszania, ostrego i gwałtownego zakretu , manewru wyprzedzania , redukcji biegu odcina do 3 tys obr . Za kazdym razem gdy silnikiem szarpne . Jazda po kocich łbach, kostkach brukowych nawet z duza prędkością nie powoduje odciecia.
W momencie gdy nastapi odciecie do 3tys obr , czuje ze auto ma mniej mocy , czuje jakbym jechal maluchem z racji wagi auta (2 tony) . Problem ustaje podczas zgaszenia auta np na czerwonym swietle , po tych kilku chwilach wraca moc , nie mam odciecia az do nastepnego 'szarpniecia' silnikiem . . Diagnostyka wskazala problem na listwie - zostaly wymienione oba czujniki dalej nic . Miewalem problem z Egr byl juz czyszczony a teraz po dluzszym staniu i naprawie moze nagar nieco sie zebral i idzie jakis impuls zeby zrobic odciecie ? Wtryski ?(komp by chyba pokazal ze tam jest problem) ? Oczywiście po kilku takich ,, odcieciach pod rząd wyskakuje CHECK Engine . Jakies pomysly ? | | | Electra | 08.02.2025 11:44:29 | ![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
![Przejdz do góry strony](strzalka_gora.gif) | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|