NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POWITANIA » SIEMKA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

siemka

  
alik255
27.12.2013 11:41:57
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #1696390
Od: 2013-12-27
Witam wszystkich serdecznie
  
Electra29.04.2024 12:11:46
poziom 5

oczka
  
robertlipniki
27.12.2013 12:18:09
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1696414
Od: 2013-12-27
witam wszystkich jestem robert
  
robertlipniki
27.12.2013 12:20:12
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1696417
Od: 2013-12-27
mam problem z moją kijaneczką a mianowicie gdy skręcam w lewo lub w prawo blokują mi tylne koła
  
twaz
27.12.2013 14:48:14
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #1696521
Od: 2013-1-4
moze zmieniales opony? jak masz inny typ opon lub inny rozmiar na przodzie i tyle to moze tak być.. jesli nie to ,, to moze ktoś inny coś bedzie więcej wiedzial oczko
  
krzysiek_ardie
27.12.2013 16:52:26
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Opole

Posty: 160 #1696601
Od: 2013-1-2
Robert czy wymieniałeś olej w tylnym moście ?
  
kostek
27.12.2013 18:06:27
Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #1696678
Od: 2013-6-19
To mi wygląda na problem z mechanizmem różnicowym w tylnym moście.Bez rozbiórki raczej się nie obędzie.
  
robertlipniki
27.12.2013 19:09:40
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1696727
Od: 2013-12-27
koła są ok Olej też Gdy podniose ją do góry to wszystkie koła blokują tak jakby były zapięte sa stałe (tył i przód)pozdrawiam
  
vokal
27.12.2013 19:18:50
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #1696739
Od: 2013-1-16
Domyślam się, że napęd masz Auto/Low.
Jeśli tak, to czy obie osie są spięte tylko w czasie włączonego zapłonu, czy nawet przy wyjętym kluczyku?
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
robertlipniki
27.12.2013 19:34:12
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1696768
Od: 2013-12-27
nawet bez zapłonu są spięte
  
vokal
27.12.2013 20:14:53
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #1696822
Od: 2013-1-16
Może ktoś coś przerabiał i podał stałe napięcie na elektromagnes. Wtedy po odpięciu AKU, napęd by się rozpiął.
Wątpię w coś takiego, ale znam różnych magików od samochodów i wiem co potrafią zrobić.
Inna opcja to spięcie mechaniczne obu wałów w reduktorze.
Najczęstsza przyczyna to zalany zły olej w reduktorze.
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
robertlipniki
28.12.2013 07:04:29
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1697062
Od: 2013-12-27
mam ją prawie dwa lata i nikt tam nie grzebał Napędy sie spieły po jezdzie w ciężkim terenie Na to wychodzi że to chyba reduktor do wymiany Pozdrawiam
  
Electra29.04.2024 12:11:46
poziom 5

oczka
  
robertlipniki
28.12.2013 20:58:40
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1698093
Od: 2013-12-27
nikt nic więcej nie podpowie co może boleć moją kie
  
vokal
28.12.2013 22:12:19
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #1698148
Od: 2013-1-16
Jedyna opcja w tym wypadku, przy tym typie napędów to sklejone płytki sprzęgła.
Przepaliles olej i dałeś mocną temp podczas tarcia płytek i się wszystko zespawało.
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
robertlipniki
29.12.2013 05:34:14
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1698248
Od: 2013-12-27
to co w tym przypadku należy zrobić?? Czy wymienić reduktor? Pozdrawiam i dziękuje
  
vokal
29.12.2013 08:09:13
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #1698269
Od: 2013-1-16
Sprzęgło wielopłytkowe jest elementem wymiennym, więc trzeba rozebrać reduktor potwierdzić diagnozę i zakupić pakiet i wymienić.
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
adiance
29.12.2013 10:51:06
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #1698401
Od: 2012-11-10
Witam
Miałem takie coś rzeczywiście to reduktor aby kontynuować jazdę należy wykręcić przedni wał no i będziesz miał tylko napęd na tylną oś. Można też wyjąć teraz nie pamiętam dokładnie 13 albo 14 bezpiecznik wtedy zgaśnie całe sterowanie napędami i będziesz widział czy to spięcie mechaniczne czy elektronika. W przypadku spięcia mechanicznego trzeba rozebrać reduktor no i wtedy stwierdzisz co stało się konkretnie (dosyć kosztowne). Najlepiej wykręcić wał przedni i zbierać środki na naprawę.
  
robertlipniki
29.12.2013 17:32:35
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1698816
Od: 2013-12-27
dzięki bardzo za porade Pozdrawiam
  
iparts
30.12.2013 13:06:16
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 12 #1699572
Od: 2013-3-25


Ilość edycji wpisu: 1
Witam witam, kolejnego kijankofana.
_________________
http://www.iparts.pl/auto/kia,184.html
  
robertlipniki
30.12.2013 15:44:38
Grupa: Użytkownik

Posty: 12 #1699697
Od: 2013-12-27
czy najleprza opcja to wymiana reduktora ????
  
Administrator
10.01.2014 10:11:18
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #1710424
Od: 2011-6-9
Ciekawy objaw z tymi kołami.
Nie wymienia się reduktora , tam w środku prawie nic nie ma , naprawia się
  
Electra29.04.2024 12:11:46
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POWITANIA » SIEMKA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny