| |
POL | 07.03.2010 23:31:21 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 7 #484399 Od: 2010-3-6
| Dodam do mojej sprawy z serwisem jeszcze jedno. Problem z wyświetlaniem N i P z położenia skrzyni biegów, mechanik mający warsztat w przydomowym garażu zdiagnozował w około 20 minut. Zwrócił mi również uwagę, że w samochodzie na gwarancji to się wymienia uszkodzone części nie maskuje uszkodzenie jakimś drutem. To świadczy o uczciwości serwisu i o tym jakich fachowców zatrudniają serwisy Kia. Nigdy do autoryzowanego serwisu już nie pojadę.
_________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDi 150KM ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Automat ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR:Czarny |
| |
Electra | 04.05.2025 01:33:57 |

 |
|
| |
autorus | 08.03.2010 11:10:24 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 477 #484612 Od: 2009-12-11
| Wiec ja mam jeszcze sporadyczne kontakty z serwisem Kia, ale serwis Nadarzyn, hm wiec na razie (-), nie chcieli się podjąć wymiany lusterek z kierunkami, nie mieli nawet zdjęcia haka który montują. Przynajmniej osoby w serwisie, które przyjmują zlecenia wydają się no wiecie trochę dziwne. Musze protestować serwis w Łowiczu. Mniejszy, może bardziej zabiegają o klienta. |
| |
betina_t | 13.03.2010 21:37:57 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #492360 Od: 2009-8-10
| Temat przeniesiony na nowe forum-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|