Check engine, wtryski, pompa, gaśnięcie - PROSTE WYTŁUMACZENIE?
    dardro1 pisze:

    Cześć, miałem podobnie, autko mam z tego samego roku, a zaczęło się od tego, że wlałem STP do paliwa by przeczyścić wtryski a na kolejny zbiornik środek do związania wody przed zima też STP - no i się zaczęło, teraz walczę ze złuszczającym się zbiornikiem co 400-500 km czyszczę sitko w baku chyba że trasa to 1000 km filtr paliwa na wszelki wypadek co 5000-8000 km, jak na razie autko chodzi choć mnie wystraszyło za pierwszym razem jak zaczęło przerywać i gasnąć powyżej 2000 obrotów. Pocieszam, że za każdym razem coraz mniej tego syfu wyciągam wiec jest szansa, że to się skończy... Pozdrawiam serdecznie wesoły


W ASO oferują wymianę małego sitka( filterek siatkowy) ze smoka na większe. Wymiana jest prosta i mozna samemu.To większe sitko to większa powierzchnia filtrowania - odpowiedź skośnookich na problem złuszczajacej sie farby. Czyścić też trzeba ale nieporównanie rzadziej.
Cena tego większego w ASO to 80 zł czyli na alledrogo albo w którymś ze sklepów internetowych powinno juz być od 30-40 zł... Mysle że warto, bo takie zgasniecie silnika podczas wyprzedzania może się źle zakończyć , zwłaszcza jak przed nami widać zbliżającego sie tira...

Też wlałem STO do zbiornika i teraz czekamze strachem co to bedzie... Filterek juz wymieniłem.:-)


  PRZEJDŹ NA FORUM