4x4 LOW |
Skoro wszystko robisz tak jak opisane w instrukcji i nie ma reakcji, a kontrolka zapala się w teście żarówki i w czasie jazdy automatycznie włącza się przednia oś na śliskiej nawierzchni, to znaczyłoby, że sam mechanizm przeniesienia napędu jest OK. Może przyczyna jest w układzie sterowania napędem, tzn. brak zasilania pomiędzy przełącznikiem zmiany rodzaju napędu (4x4AUTO na LOW), a silnikiem elektrycznym, który steruje układem przeniesienia napędu? Sprawdź połączenia na kostkach elektr. przy silniczku ster. i przełączniku. Sprawdź też bezpieczniki w bocznej tablicy kierowcy: 1)START 10A Włącznik zakresu skrzyni biegów (dotyczy tylko A/T), przekaźnik rozrusznika. 2)ENGINE 10A Jednostka kontroli silnika, Czujnik prędkości, Jednostka sterująca skrzynki rozdzielacza biegów Jeżeli to nie pomoże to sprawdziłbym na kompie. |