witam prosze o porade chcę kupic sorente to pierwsza terenówka naco zwrucic uwagę przy zakupie takiu
    mariosandy pisze:

    CHŁOPAKI A JAK SPRAWDZIĆ CZY MA STAŁY NAPĘD 4X4 CZY MA BLOKADĘ REDUKTOR ESP ARS ABS CZY OBIE OSIE SĄ SPIĘTE SZTYWNO
    CZY JEST DOŁĄCZONA PRZEDNIA OS A I JEŚLI NIE JEST 4X4 TO NAPĘD JEST NA PRZÓD CZ TYŁ BO W OGŁOSZENIACH CO KOL WIEK PISZĄ A JAK PRZYCHODZI

Na przyszłość: nie pisz wielkimi literami.

Stały napęd 4x4 w Sorento to napęd z przełącznikiem 4x4 Auto/Low. Rozłączany napęd to przełącznik 2Hi/4Hi/4Lo. Low i 4Lo to sztywny napęd na 4 koła z reduktorem. 4 hi to sztywny napęd na 4 koła bez reduktora. 2Hi napęd tylko na tylne koła. Auto napęd z automatycznie dołączanym przednim napędem.
Blokada centralnego dyfra w Sorento jest w każdym Sorento Low lub 4Hi/4Lo. Czasami występuje cierna blokada tylnego mostu, tzw. LSD (głównie można poznać po naklejce na dyfrze, albo po VINie). Z przodu nie ma blokady dyfra.
Reduktor to Low lub 4Lo.
ESP mają auta po lifcie, czyli od września 2006 r.
ARS, ESR, TCS i inne nie istnieje w Sorento 2002-2009.
ABS jest w standardzie w autach europejskich, czyli z VIN zaczynającym się na KNEJC w przeciwieństwie do amerykańców (głównie 3,5 V6) z VIN zaczynającym się na KNDJC albo KNAJC.
Jeśli przełącznik jest z napisem Snow, to masz do czynienia ze skrzynią AT i z napędem tylko na tylną oś.
Jeśli przełącznika napędów nie ma wcale, to masz napęd tylko na tył (nawet w skrzyniach MT-głównie 2,4 benz.).


  PRZEJDŹ NA FORUM