Gdzie jest blokady dryfu.
[quote=krzysieka]Witam ,co do ceny szukam w dobrym stanie bez ddodatków typu nawigacja, tempomat otwierana z pilota tylna szyba ,itp. podwyższające cene auta o kilka[naście]tysięcy.
Czy tryb przełączania napedów[2HI 4HI 4LO, AUTO LOW] miał wpływ na obecność LSD. [/quote]
To akurat nie ma znaczenia. LSD to jest rodzaj blokady dyferencjału, a 2HI, 4HI, AUTO 4x4, LOW4x4 - to tylko tryby przełączania napędu. Jśli masz przełącznik 3-położeniowy 2HI, 4Hi, 4LOW - to masz powiedzmy większe możlkilwości wyboru czy napędzasz tylko tylną oś czy obie, natomiast jak masz przełącznik 2-położeniowy (4x4-AUTO / 4x4LOW) to masz możliwośc jazdy z napędem 4x4 przy czym napęd na przednią oś sam się załącza lub wyłącza w razie "potrzeby" a 4x4LOW to jazda na reduktorze. JA mam 2-położeniowy przełącznik 4x4 AUto/LOW przy czym na reduktorze Kijanka zachowuje się jakby miała na stałe zblokowany dyfer. Należy też pamiętać że w samochodach ze szperą nie wolno sprawdzać na przeglądzie hamulców na stanowisku rolkowym na osi z dyfrem typu LSD - można go uszkodzić. JA się zapomniałem i na szczęście w porę wyskoczyłem z rolek wesoły


  PRZEJDŹ NA FORUM