Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu. Tak jak kolega wyżej napisał, również uważam że może to być nieszczelność układu paliwa i obstawiał bym bardziej że za pompką paliwa. Jest też możliwość, że pompa paliwa nie daje odpowiedniego ciśnienia, albo (tak jak było w moim przypadku) winę poniósł jeden niewinny czujniczek ciśnienia, który jak jest uszkodzony to wysyła przekłamane informacje do komputera odnośnie ciśnienia na listwie. Komputer odbiera je jako zbyt niskie i "kręcenie" do usranej śmierci nie pozwoli uruchomić silnika (Ja nawet zatarłem rozrusznik przez to ) Jak już opanuję sposób wrzucania fotek na to forum to podzielę się zdjęciem winowajcy. Nie jest to oczywiście ten czujnik w listwie bo to by było zbyt proste. A teraz proszę mi odpowiedzieć czym może być spowodowane bezproblemowe odpalanie na zimnym silniku natomiast 2-3 krotnie dłużej muszę kręcić na rozgrzanym ? Taki problem zauważyłem ostatnio w swojej sorci... ??? |