Dane techniczne |
2HI (tylne koła) Ten tryb jest używany, podczas jazdy na normalnych dróg i autostrad. 4HI (wszystkie 4 kola) Ten tryb jest używany, podczas jazdy offroads, mokre lub pokryte śniegiem drogach z normalną prędkością. (co ciekawe nic nie pisza o suchym asfalcie w tej opcji) 4LO (wszystkie 4 kola) Użyj 4LO do wspinania lub zjazdu ze zniesienia , offroads i do holowania pojazdów, szczególnie w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na moc. PRZELACZANIE 2HI --> 4HI Obróć pokrętło z 2HI na tryb 4HI przy prędkości poniżej 80 km / h. Nie jest konieczne wciskanie pedał sprzęgła lub umieszczenie dźwigni zmiany w pozycje N (Neutral) (manualna skrzynia) lub umieszczenie dźwigni zmiany na N (Neutral)(Automatyczny Przekazanie). Podczas jazdy na wprost. 4HI --> 2HI Obróć pokrętło z 4HI na tryb 2HI przy prędkości poniżej 80 km / h. Nie jest konieczne wciskanie pedał sprzęgła lub umieszczenie dźwigni zmiany w pozycje N (Neutral) (manualna skrzynia) lub umieszczenie dźwigni zmiany na N (Neutral)(Automatyczny Przekazanie). Podczas jazdy na wprost. Jeśli tryb 2HI sie nie przelaczyl sproboj poraz kolejny przekrecic pokrętło na pozycje 2HI. 4HI <--> 4LO 1. Zatrzymac pojazd. 2. Wcisnac pedał sprzęgła dla manualnej skrzyni biegów lub umieścić dzwignie na N (Neutral) dla automatycznej skrzyni biegów. 3.Przelaczyc pokretlo z pozycji 4HI na 4LO jak chcemy wybrac 4LO - lub przelaczyc pokretlo z pozycji 4LO na 4HI jak chcemy wybrac 4HI 4. Przed zwolnieniem pedału sprzęgła (Manualna) lub przesuwanie do innych zakresów z zakresu N (Automatyczna), odczekać na odpowiedni kontrolke ktora sie włączyć lub wyłączyć na zegarach. co ciekawe nie jest podane z jaka predkoscia sie jedzie na 4 LO Predkosci widzialem tylko podane do automatycznej skrzyni biegow ( to tak na biegu przetlumaczone z instrukcji) |