ZAWIESZENIE - jak je poprawić i zapobiec bujaniu?
Nie prawda - ja też czytam posty.
Co do zawieszenia nie jestem znawcą, bo za krótko mam auto, ale jak jechałem 1200 km z Holandii to odczucia były takie:
1. Jazda inna niż osobówką, fakt przechyły trochę większe, ale mojego nie buja
2. Zawieszenie oparte na ramie, więc prowadzenie będzie inne niż osobowe. Czytałem artykuł porównujący Sorento i Terracana (na początku miał u mnie stać Terracan) i wyszło, że Sorento ma DUŻŻŻOOO lepsze prowadzenie na asfalcie niż Terracan i jest ono kompromisem pomiędzy terenem a szosą - Terracan jeździł podobno bardzo sztywno. Mój kolega jechał moją Kijanką i powiedział, że prowadzi się REWELACYJNIE. On jeździł 2 lata Pajero Sport i mówił, że na asfalcie to decha na kołach, ale w terenie super.
3. Sądzę, że to zawieszenie jest kompromisem pomiędzy terenem, asfaltem a komfortem - w końcu to prawie terenówka i prawie SUV, poprawa prowadzenia odbije się na właściwościach terenowych, ale po drodze będzie jeszcze lepiej - takie auta mają wysoko umieszczony środek ciężkości stąd to bujanie.
4. Nie wiem czy Sorento, ale inne auta na rynek amerykański mają bardziej komfortowo ustawione zawieszenie niż europejskie. Tam nie mają zakrętów hahahaha.


  PRZEJDŹ NA FORUM