Klub KIA 4x4
Ta przerobiona KIA ma kilka zalet jak i wad i wydaje mi się trochę niedopracowana .
Różnice między autem seryjnym a tym są takie :
Dodanie progów
Całkowicie nowy zderzak przedni i belka wzmacniająca tylny.
Kąty natarcia czy zejścia prezentują się rewelacyjnie i są nieporównywalne do aut seryjnych ale z tyłu trzeba było usunąć koło zapasowe
Silnik i układ napędowy pozostały seryjne. Gotowy do jazdy ma niemal 2,5 t, co oznacza, że przybyło mu około 0,5 t.
Prześwit z przodu 22 cm, z tyłu 25 cm , przez co kołom przednim brakuje miejsca w zakolach nawet na małych zakrętach.
Ocieranie kół mocno daje też o sobie znać w terenie, co właściwie wyklucza możliwość docenienia zalet zmienionego podwozia .
Nad amortyzatorami i sprężynami pracowała włoska firma Overland 4x4 i był to istotny składnik kosztów (12 000 zł).
Przerobiony egzemplarz ma dołączany na sztywno napęd przedniej osi .




  PRZEJDŹ NA FORUM