Magnetyzery |
Wydaje mi się ,że można raz na zawsze wyjaśnić sprawę magnetyzerów . Wystarczy przygotować test w następujący sposób ( w moim przypadku) . Tankowanie paliwa na stacji Auchan w Warszawie - bak do pełna . Sprawdzenie emisji spalin na stacji diagnostycznej . Trasa Warszawa - Puck - Warszawa , razem 800 km trasa musi odbyć się na jednym baku ( paliwo cały czas musi być identyczne). Sprawdzenie zużycia paliwa na tej trasie . Założenie magnetyzera na przewody paliwowy , powietrza i oleju . Zatankowanie paliwa na stacji Auchan Warszawie. Trasa Warszawa - Puck - Warszawa . Sprawdzenie emisji spalin na stacji diagnostycznej . Zatankownie i sprawdzenie zużycia paliwa na tej samej trasie. Jeśli będą różnice w zużyciu paliwa , to jakie ? Czy jest różnica w emisji spalin ? Łatwość uruchomienia , czy lepsze przyśpieszenie to wartości subiektywne i nie da się tego zbadać naukowo w tym wypadku. Całkowity koszt testu to : Paliwo - 532 zł Magnetyzery - 167 zł Diagnostyka - 40 zł Razem - 739 zł Opis magnetyzera ze strony sprzedawcy : Magnetyzery punktowe - silne i jednolite pole magnetyczne tam, gdzie jest naprawdę potrzebne - jak najbliżej wlotu paliwa do komory spalania. Przy zastosowaniu tego typu magnetyzera nie ma potrzeby stosowania żadnych dodatkowych magnetyzerów (powietrza, oleju itp.) oszczędność paliwa w granicach 0-15% ( przeciętnie około 6% ) - po przejechaniu 2 pełnych baków paliwa efektywniejsze spalanie - lepsze przyspieszenie, elastyczność oraz cichsza praca silnika. oczyszczenie komór silnika z nagaru, kamienia, lepsze smarowanie (namagnesowany olej i płyn chłodniczy). łatwiejszy rozruch zimnego silnika. zmniejszenie ilości szkodliwych związków w spalinach - dłuższa żywotność katalizatora. oszczędność środowiska - mniejsze spalanie oraz czystsze spaliny. |