Magnetyzery
Wydaje mi się ,że można raz na zawsze wyjaśnić sprawę magnetyzerów .

Wystarczy przygotować test w następujący sposób ( w moim przypadku) .

Tankowanie paliwa na stacji Auchan w Warszawie - bak do pełna .
Sprawdzenie emisji spalin na stacji diagnostycznej .
Trasa Warszawa - Puck - Warszawa , razem 800 km trasa musi odbyć się na jednym baku ( paliwo cały czas musi być identyczne).
Sprawdzenie zużycia paliwa na tej trasie .
Założenie magnetyzera na przewody paliwowy , powietrza i oleju .
Zatankowanie paliwa na stacji Auchan Warszawie.
Trasa Warszawa - Puck - Warszawa .
Sprawdzenie emisji spalin na stacji diagnostycznej .
Zatankownie i sprawdzenie zużycia paliwa na tej samej trasie.

Jeśli będą różnice w zużyciu paliwa , to jakie ?
Czy jest różnica w emisji spalin ?

Łatwość uruchomienia , czy lepsze przyśpieszenie to wartości subiektywne i nie da się tego zbadać naukowo w tym wypadku.

Całkowity koszt testu to :
Paliwo - 532 zł
Magnetyzery - 167 zł
Diagnostyka - 40 zł
Razem - 739 zł

Opis magnetyzera ze strony sprzedawcy :

Magnetyzery punktowe - silne i jednolite pole magnetyczne tam, gdzie jest naprawdę potrzebne - jak najbliżej wlotu paliwa do komory spalania.
Przy zastosowaniu tego typu magnetyzera nie ma potrzeby stosowania żadnych dodatkowych magnetyzerów (powietrza, oleju itp.)
oszczędność paliwa w granicach 0-15% ( przeciętnie około 6% ) - po przejechaniu 2 pełnych baków paliwa
efektywniejsze spalanie - lepsze przyspieszenie,
elastyczność oraz cichsza praca silnika.
oczyszczenie komór silnika z nagaru, kamienia, lepsze smarowanie (namagnesowany olej i płyn chłodniczy).
łatwiejszy rozruch zimnego silnika.
zmniejszenie ilości szkodliwych związków w spalinach - dłuższa żywotność katalizatora.
oszczędność środowiska - mniejsze spalanie oraz czystsze spaliny.


  PRZEJDŹ NA FORUM