Zapaliła się KIAnka
Który serwis omijać
Współczuję Ci kopernikus - NIE ODPUSZCZAJ!!!!

Największy problem polega na tym, że tym kolesiom poprostu wisi czy i jak załatwisz sprawę - bo.....nie są właścicielami!!!!
Jakby ktoś dowalił im obcięci premii, albo inne straty materialne by były - zmienili by zadnie.
Pracowałem kiedyś dla pewnego producenta aut (robiliśmy im szkolenie z obsługi klienta) i kolesie na podstawowe sprawy związane z obsługą swoich, tak naprawdę pracodawców - klientów, wywalali gały jak 5 starych złotych. Większość to przypadkowe ludziki, które prawie na niczym się nie znają, a napewno nie z obsługi innych - poprostu dramat jest w naszym kraju, a salony są tylko jednym z miliona miejsc, gdzie klienta ma się w duszy.

Nie odpuszczaj - wal grubo i żądaj wiele - napisz do TVN Turbo program Turbo Kamera - może się uda, idź do lokalnej Wyborczej czy Super Express lub Faktu - oni lubią takie materiały, więć sprawę mogą nagłośnić - może lokalne radio???

Trzymam kciuki za Tobą - nie poddawaj się.

Przyjedź też na nasz ZLOT - opijemy KIJANKĘ i podtrzymamy Cię na duchu w walce z salonem


  PRZEJDŹ NA FORUM