Jak w temacie: 1. obieramy miejsce montażu... 2. należy zdemontować koło zapasowe - aby ułatwić dostęp - przy okazji pokazuję jak i gdzie włożyć klucz do opuszczania koła zapasowego.
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/a23f63d3.jpg) 3. okazuje się, że spoiler od spodu jest wzmocniony - trza wyciąć plastikowy fragment elementu - mam nadzieje, że kijanka się nie załamie ten plastik trza wyciąć od spodu, wyżynarką, czy pilarką kątową, o powierzchni trochę większej jak potrzebna... otwór na kamere wytniemy później...
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/a73e5930.jpg)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/7c84808f.jpg) 4. wycinamy otwór - często łącznie z kamerą przysyłają wrzeciono do wycinania otworu - u mnie nie było skorzystałem ze zwykłego stolarskiego - zalecam ostrożność.
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/4e69f90b.jpg) 5. zamontować kamere - zwracam uwagę na kąt kamery w stosunku do pionu oraz poziomu - żeby kamera nie patrzyła w księżyc i nie patrzyła do góry nogami ![wesoły](/emot/icon_smile.gif)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/7b04c26d.jpg)
Prowadzenie przewodów: 1. w bagazniku trza oderwać trochę tapicery i plastików.
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/d21030d6.jpg)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/fcdf8528.jpg)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/d1c65e15.jpg) 2. przez tą czarną gumę prowadzimy przewody od spodu do wnętrza auta.
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/5cb46de9.jpg)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/714dd186.jpg)
Podłączenie zasilania: 1. zdemontować tylną lampe. 2. przeprowadzić przewody. 3. podłączyłem zasilanie na sztywno do przwodów światła cofania, zalutowałem - może mało książkowo - ale nie mogłem znaleźć kostki przyłączeniowej... Przewody przeciągnołem przy pomocy drutu....
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/bf62fad0.jpg)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/8a3a6c84.jpg)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/9068cd03.jpg)
![](http://www.fothost.pl/upload/09/41/ce77b00e.jpg) |