Jak w temacie: 1. obieramy miejsce montażu... 2. należy zdemontować koło zapasowe - aby ułatwić dostęp - przy okazji pokazuję jak i gdzie włożyć klucz do opuszczania koła zapasowego.
3. okazuje się, że spoiler od spodu jest wzmocniony - trza wyciąć plastikowy fragment elementu - mam nadzieje, że kijanka się nie załamie ten plastik trza wyciąć od spodu, wyżynarką, czy pilarką kątową, o powierzchni trochę większej jak potrzebna... otwór na kamere wytniemy później...
4. wycinamy otwór - często łącznie z kamerą przysyłają wrzeciono do wycinania otworu - u mnie nie było skorzystałem ze zwykłego stolarskiego - zalecam ostrożność.
5. zamontować kamere - zwracam uwagę na kąt kamery w stosunku do pionu oraz poziomu - żeby kamera nie patrzyła w księżyc i nie patrzyła do góry nogami
Prowadzenie przewodów: 1. w bagazniku trza oderwać trochę tapicery i plastików.
2. przez tą czarną gumę prowadzimy przewody od spodu do wnętrza auta.
Podłączenie zasilania: 1. zdemontować tylną lampe. 2. przeprowadzić przewody. 3. podłączyłem zasilanie na sztywno do przwodów światła cofania, zalutowałem - może mało książkowo - ale nie mogłem znaleźć kostki przyłączeniowej... Przewody przeciągnołem przy pomocy drutu....
|