Różnice w 4x4
jedno i drugie rozwiązanie ma swoje zalety

dla tych którzy jeżdżą więcej w terenie lepszym rozwiazaniem jest ręczny wybór napędu
dla tych którzy na ogół jeżdżą po asfalcie lepszym rozwiązaniem jest wersja "auto" gdzie samochód automatycznie, w zalezności od warunków drogowych dopędza przednią oś

wg moich informacji w wersji "auto" samochód zawsze jeździ z napędem na tylna oś, nie jak napisał mariokak, a przód jest dopędzany w sytaucji uslizgu tylnych kół

nie chce się spierać ani wymądrzać, ale uważam iż mariokak w tej kwestii sie niestety myli, wg mnie w trybie auto jnapędzana jest w dobrych warunkach kiedy nie ma uslizgu kół, tylko i wyłacznie tylna oś
dlatego tez jest to "auto" o rozłozeniu w standardzioe 50:50 nie słyszałem nigdy, a wiele artykółów n.t. sorento juz czytałem


  PRZEJDŹ NA FORUM