przegląd przy 95tys.
to teraz moja kolej co do oleju.

Spider,

z całym szacunkiem, ale uważam, że olej stosowany w ciężarówkach nie koniecznie nadaje sie do naszych aut. On znosi duże przebiegi to fakt, ale w dieslu z turbina powinien byc rzadki i pełny syntetyk
Ja własnie mam zaufanie do Castrola, na którym jeżdże od lat i wg mnie jest lepszy od Mobila znacznie
Ja uzywam Castrola Magnatec GTD Diesel, a ostatnio zalalam Castrolem Edge 5W30 do Diesla.
Turbina jest BARDZO wrażliwa na jakość i lepkość oleju , bo ja i smaruje (zwłaszcza gdy silnik jest zimny musi byc dobre smarowanie, czyli rzadki, i chłodzi jednocześnie.
Nie podałeś parametrów lepkościowych swojego oleju, a to że jest robiony w Kanadzie, jak sądzę nie ma znaczenia. Motac pozatym każdy może. Ja wolę jednak naprawde uznanych producentów, a o Twojej firmie słyszałem pierwszy raz, pomimo, iz o olejach też czytam dużo..... A Castrole , Elfy, Mobile i Totale Quartz też są przywożone w oryginalnych opakowaniach. total jest chyba jeszcze lepszy od "mojego" Castrola ale drogi... A oleju z beczki nigdy nie nalewam, gdyż magicy potrafia robić klienta w konia, i nalewają do konewek nie to za co płaci klient. Moj znajomy mechaniknieraz juz remontował silniki po zalaniu olejem "markowym" z beczki, to tak ku przestrodze. Wg mnie lepiej wydac na wymiane 10 zł więcej i widziec jak nalewaja z oryginalnego opakowania z plombą. To tyle

aha. Marcelo, a nie wiewsz czasem dlaczego nalali Ci 4 l. do automatu kiedy w instrukcjach piszą o 10l. troche nie to dziwi, bo jesli producent podaje że 10 wchodzi to tak jest, a jak ktoś naleje 4 l świeżego to wychodzi na to że 6 l starego zostało... Moze nie spuścili starego tak jak potrzeba??
Ja jak pojadę na wymiane, to zmusze ichżeby wyciagneli 9,5 l , choćby mieli to ustnie odessać:-)))


  PRZEJDŹ NA FORUM