PROGRAM SERWISOWY |
Właśnie go testuję , niestety na pierwszy rzut oka wydaje mi się dosyć ubogi , ale jest kilka perełek np: Regulacja przednich amortyzatorów w wersji sportowej Charakterystyka tłumienia amortyzatorów jest ściśle dostosowana do profilu jazdy i kierowania całego układu zawieszenia. Jeśli chcemy zwiększyć siłę tłumienia dla warunków specjalnych, to możemy to zrobić w następujący sposób: i tu sposób . Jazda po mieście: Aby móc cieszyć się najwygodniejszą jazdą po mieście należy pozostawić wstrząsy w ustawieniu "minimalnym". Jazda w terenie: Ustawienie:1/2 obrotu odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. Jazda agresywna: Ustawienie to powoduje, że zachowanie samochodu dorównuje dużemu, terenowemu samochodowi turystycznemu, oferując większy skręt, lepsze wyczucie drogi, oraz dokładną stateczność kierunkową przy większych prędkościach. Ustawienie:1 obrotu odwrotnie do ruchu wskazówek zegara. OSTRZEŻENIE: Należy w identyczny sposób wyregulować lewy i prawy amortyzator. Nie zrobienie tego może spowodować niestabilne kierowanie i nierówne zużycie bieżnika opony! Pierwsze słyszę . |