Świszczenie po 2 tys obrotow
Dokladnie tak jak koledzy pisza,najprawdopodobnie jest to turbina,u mnie bylo podobnie!Tez byl swist,ale zanim ja wymienisz to sprawdz sobie dolot powietrza do niej,bo moze byc taka sytuacja,ze zaciaga Ci lewe powietrze na gumie(gdzies dziurka) i rowniez moze byc taki swist,czesto rowniez podobna przyczyna wystepuje jak jest do wymiany jakies lozysko,np na alternatorze lub napinaczu,(to oznaka ze sie zaciera)a jezeli chodzi o zarzucaniem auta to generalnie nie powinienes tego zbyt bardzo odczuwac przy mniejszych dolkach,chyba ze odrywaja sie kola od nawierzchni,wtedy ma prawo cos takiego wystapic,rowniez taka sytuacja powstanie przy nie trzymajacych amorach,kola nie powinny sie odczepiac,a gdy tak jest to oznaka nie trzymajacych amortyzatorow,no chyba ze tak szybko jezdzisz ze auto ci wybija na dolach,wtedy nie ma o co sie zamartwiac.


  PRZEJDŹ NA FORUM