Dziwne odgłosy podczas jazdy w terenie
Jak u Ciebie wygląda przełącznik napędów? Czy jest dwu ( Auto i Low), czy trójpozycyjny (2WD, 4WD, LOW)?

Jeżeli to ta pierwsza opcja to rozdział mocy na osie i koła regulowany jest automatycznie.
Jak się koła slizgają, automat może troche trzaskać, chociaż u mnie tego efektu nie ma. I to by było przy wyłączonym ESP... Masz ESP?

Druga sprawa, że na błocie itp, ruszanie na normalnych napędach bez reduktora, może dawać taki efekt. Automat nie daje rady i w uproszczeniu, próbuje dobierać przełożenia wiec trochę wali.

Załącz reduktor (LOW) i spróbuj to samo. Reduktor w Sorento należy włączać po całkowitym zatrzymaniu samochodu, na biegu jałowym. I powoli ruszyć z biegu drugiego.

Jak dalej ostro wali i trzaska to warsztacik ...

I przed zjazdem z pola, wyłączyć ten reduktor.


  PRZEJDŹ NA FORUM