zakup sorento
vin, przebieg, prowadzenie
spider2you - Patrol w offroad to bardzo dobre rozwiazanie (solidne mosty, wlasnie ow sztywny naped 4x4 sie w offroadzie sprawdzi), tylko radze raczej krotki Patrol niz dlugi, bo dlugi to krowa, ktora w terenie moze latwo ugrzeznac. I w offroadzie rozumiem ze nie bedzie Ci przeszkadzalo, ze przelaczanie napedu 4x4 w Patrolu oprocz przelozenia wajchy w kabinie wymaga wyjscia i przestawienia sprzegielek na kolach przednich (chyba ze sa sprzegielka auto ale one z kolei sa awaryjne i nie sprzegaja 4x4 na wstecznym, maja za to pozycje LOCK - do ustawienia wlasnie recznego) - taka uroda Patrola - na codzien by mnie to irytowalo, ale do offroadu chyba nie przeszkadza. Zalezy jak hardcorowy offroad chcesz robic, moze az takiego twardziela nie potrzebujesz. No i zalezy ile chcesz wydac na offroadowe monstrum - sa pewnie tansze rozwiazania ... (bo pewnie symetrycznie bedziesz musial oprezentowac zoncie :-) )


  PRZEJD NA FORUM