Kody błedów OBD |
NR PIN OPIS: 1 OEM 2 Szyna + linia, SAE J1850 3 OEM 4 Uziemienie, podwozie 5 Uziemienie, sygnał 6 OEM 7 Linia K, ISO 9141 8 OEM 9 OEM 10 Szyna + linia, SAE J1850 11 OEM 12 OEM 113 OEM 14 OEM 15 Linia L, ISO 9141 16 Pozytywnie, bateria pojazdu TERMINOLOGIA OBD-II Ten opis pokrywa wszystkie nowe standardy terminów OD-II oraz skrótowce OBD-II POPRZEDNI TERMIN KONTROLA SILNIKA PCM (Moduł kontroli mechanizmu napędowego zębatego) ECA ECM ECU SMEC MIL (Lampka indykatora usterki) CHECK ENGINE MAINTENANCE REQUIRED SERVICE ENGINE SOON POWER LOSS VCM (Moduł kontroli pojazdu) ECA ECM ECU SMEC PCM CZUJNIKI IAT (Temperatura powietrza wchodzącego) ACT ATS MAT ECT (Temperatura chłodziwa silnika) ECT CTS THA TP (Pozycja przepustnicy) TPS BARO (Ciśnienie barometryczne) ALTITUDE APS MAP (Ciśnienie absolutne przewodu rurowego) MAP MDP (Ciśnienie dyferencyjne przewodu rurowego) VACUUM SENSOR MAF (Przepływ powietrza w przewodzie rurowym) AFC VAF AIRFLOW KS (Czujnik uderzeniowy) KNOCK SENSOR O2S (Czujnik tlenu) O2 EGO LAMBDA SENSOR HO2S (Czujnik tlenu podgrzanego) HEATED O2 HEGO CKP (Pozycja wału korbowego) CRANKSHAFT SENSOR CMP (Pozycja wału rozrządczego) CAM CID AKTUATORY IAC (Kontrola powietrza jałowego) AIR BYPASS SOLENOID IAC ISC (Kontrola prędkości jałowej) IDLE SPEED AIR VALVE IDLE SPEED MOTOR ISC ICM (Moduł kontroli zapłonu) TFI IV HEI IGNITER MC (Kontrola mieszanki) M/C SOLENOID FBC TCC (Sprzęgło konwertera momentu obrotowego) TCC Lock-up Switch Lock-up Solenoid |