Odpalanie kijanki na zaciąg |
za dużo elementów odpowiedzialnych za taki stan nieodpalnia może ulec awarii. ja osobiście zacząłbym od sprawdzenia czy przez filtr paliwa przechodzi paliwo. kiedy go wymieniałeś? ja przekonałem się że filtr z polskiego rzemiosła już moze być odpowiedzialny za prawidłowy rozruch, osobiście stosuje bosch lub man z filtronem byłbym ostrożny. następna sprawa: na dole opakowania filtra znajduje sie separator wody, parafiny, w niższych temperaturach zgromadzony tam brud również może byc odpowiedzialny za prawidłowy rozruch, choć na desce rozdzielczej jest od tego czerwona kontrolka. Jeżeli powyższe diagnozy nie są trafne to mechanik z dobrym programem diagnostycznym silnika. PS>: balboa: "Spróbuj przeczyścić końcówki rozpylaczy w świecach zapłonowych. " O co kaman? koncówki rozpylaczy? tego się nie czyści to albo działa albo nie, jeżeli nie działa to znaczy że jest zużyte. Jak wyczyścić? czym? Tam jest podawane ciśnienie rzędu 8 barów. po za tym jak wykręcisz świece żarowe to na bank przed kolejnym wkręceniem musisz je regulować w specjalistycznym zakładzie posiadającym stoły ciśnieniowe do wtrysków. troszkę poznałem temat przy awarii mojej kawki, troszkę kasy na to wyłożyłem i troszkę chyba mam rację? |