Nasze poprzednie (nie)kochane auta
Moim pierwszym autkiem byl Sunny 2.0D SLX. To na nim nauczyłem sie tuningu z mniejszym lub wiekszym skutkiem(raczej mniejszym). Bardzo dużo mam z nim miłych wspomnień. Samochód nigdy mnie nie zawiódł, wogóle autko jest naprawdę mega wytrzymałe, silnik miał przejechane około pół miliona km, a nie brał nic a nic oleju pół syntetycznego wykrzyknik
Miało jedną bardzo poważną wade- było okropnie ciasne w środku wykrzyknik






Następnym autkiem była Honda CiViC Coupe którą to już nawet coś osiągnąłem w świecei tuningu. Wszystkie modyfikacje przeprowadziłem sam.


MODEL:
-Honda CiViC 1998
-Coupe
SILNIK:
-D16Y7
-swiece NGK
-przewody NGK
UKLAD DOLOTOWY:
-CAI
-stożek AOMA
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1
-tlumik srodkowy przelotowy
-tlumik koncowy przelotowy z nierdzewki Apexi N1 style
-końcowy tłumik zawieszony w styli DRIFT-owym
ELEKTRONIKA:
-shift light mikroprocesorowy
-alternator 165 Amper
UKLAD NAPĘDOWY:
-seria
ZAWIESZENIE:
-gwintowane GT Cupline, obnizenie 60mm
-przednie wachacze z mozliwoscia regulacji katow
-camber kity
-fele Rota Circuit 10 15"
-oponki 195/50 Toyo Proxes R1
-rozporka pod maska
-na zime debica 185/60 na stalowych felach czarne z czerwonym rantem
UKLAD HAMULCOWY:
-tarcze nacinane Brembo max
-klocki EBC Green Stuff
BODY-KIT:
-przednia dokladka Type R - aktualnie Honda Acces
-wygladzony przedni zderzak-rejestracja pod szyba
-grill Type R
-progi,klamki,lusterka i listwy w kolor nadwozia
-brak znaczkow na klapie bagaznika poza H
-lusterka Spoon Style
-boczne kierunki przezroczyste
-przednie lampy Type R style przerobione na wersje USDM plus stroboskopy i Bi-xenon o barwie 6000K
-przyciemnione wszystkie szybki lekko nawet i szyber dach
-mglowe spryskiwacze
-tylne lampy SI
-TOW HOOK
-lepy JDM
-zolte fogi
-czarna maska
-emblematy „H” Type R
KOMORA SILNIKA:
-maska pomalowana na wozor SUN EMPIRE
-pokrywa zaworow pomalowana na wzor SUN EMPIRE
-szczotkowany napis HONDA na pokrywie zaworow
-korek pokrywy zaworow MUGEN
-skarpetki SPOON
-belka wzmacniająca w zderzaku
-nakretka magnetyczna
ŚRODEK:
-galka biegow Type R style,
-nakladki na pedaly alu
-kierownica Mugen style
-zegary indiglo SPOON style
-mieszek Type R
-Short Shift
-daszeek zegarow na dwa dodatkowe zegary
-dodatkowe zegar VACUMM, VOLT w daszku zegarow, csnienie oleju i temp. W slupku
-naklladka zegarow ala Carbon
-fotele czerwone na wzor RECARO z wersji Type R
-boczki czerwone na wzor Type R
-podlokietnik SI obszyty w kolor foteli
-JDM-owe lepy
-DOMO-KUN jako pasazer
-bordowe dywaniki- będą czerwone wkrotce na wzor Type R
-szybkozlaczka
-zmian podswietlenia konsoli nawiewu, niebieski-zimne, czerwony-cieple powietrze
CAR-AUDIO:
-radyjko Pioneer
-glosniki Tonsil Speed 1700 na przodzie
-całe auto wyklejone matami poza podłogą i dachem
-instalacja audio przystosowana do ciaglej mocy 2kW
-BIG III
MOC:
~120-125KM
PRZYSPIESZENIE:
~9s
WAGA:
-1090kg
OSIAGNIECIA:
-civic dostaję sie do finału najbardziej prestiżowej imprezy tuningowej w polsce - Wojny PP
-w czasopiśmie Auto Tuning Swiat ukazuje sie artykuł dotyczący auta
-w portalu moto.wp.pl ukazuje sie artykuł na temat civica
-w portalu furious.pl ukazuje sie prezentacja samochodu
-dostaje propozycje prezentacji auta na portalu 4tuning.com.pl, jednakze z braku nowych ladnych zdjec do obecnej chwili nie doszlo do prezentacji
























Oczywiscie zmian bylo duzo wiecej gdyz to nie byl odrazu obrany przezemnie kierunek tuningu ale ten był ostateczny.
A obecnie poruszam się czarnym sorento z szampańskim kolorem skóry i full wypasem.



  PRZEJDŹ NA FORUM