Nasze poprzednie (nie)kochane auta |
Moim pierwszym autkiem byl Sunny 2.0D SLX. To na nim nauczyłem sie tuningu z mniejszym lub wiekszym skutkiem(raczej mniejszym). Bardzo dużo mam z nim miłych wspomnień. Samochód nigdy mnie nie zawiódł, wogóle autko jest naprawdę mega wytrzymałe, silnik miał przejechane około pół miliona km, a nie brał nic a nic oleju pół syntetycznego ![]() Miało jedną bardzo poważną wade- było okropnie ciasne w środku ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Następnym autkiem była Honda CiViC Coupe którą to już nawet coś osiągnąłem w świecei tuningu. Wszystkie modyfikacje przeprowadziłem sam. MODEL: -Honda CiViC 1998 -Coupe SILNIK: -D16Y7 -swiece NGK -przewody NGK UKLAD DOLOTOWY: -CAI -stożek AOMA UKLAD WYDECHOWY: -kolektor 4-2-1 -tlumik srodkowy przelotowy -tlumik koncowy przelotowy z nierdzewki Apexi N1 style -końcowy tłumik zawieszony w styli DRIFT-owym ELEKTRONIKA: -shift light mikroprocesorowy -alternator 165 Amper UKLAD NAPĘDOWY: -seria ZAWIESZENIE: -gwintowane GT Cupline, obnizenie 60mm -przednie wachacze z mozliwoscia regulacji katow -camber kity -fele Rota Circuit 10 15" -oponki 195/50 Toyo Proxes R1 -rozporka pod maska -na zime debica 185/60 na stalowych felach czarne z czerwonym rantem UKLAD HAMULCOWY: -tarcze nacinane Brembo max -klocki EBC Green Stuff BODY-KIT: -przednia dokladka Type R - aktualnie Honda Acces -wygladzony przedni zderzak-rejestracja pod szyba -grill Type R -progi,klamki,lusterka i listwy w kolor nadwozia -brak znaczkow na klapie bagaznika poza H -lusterka Spoon Style -boczne kierunki przezroczyste -przednie lampy Type R style przerobione na wersje USDM plus stroboskopy i Bi-xenon o barwie 6000K -przyciemnione wszystkie szybki lekko nawet i szyber dach -mglowe spryskiwacze -tylne lampy SI -TOW HOOK -lepy JDM -zolte fogi -czarna maska -emblematy „H” Type R KOMORA SILNIKA: -maska pomalowana na wozor SUN EMPIRE -pokrywa zaworow pomalowana na wzor SUN EMPIRE -szczotkowany napis HONDA na pokrywie zaworow -korek pokrywy zaworow MUGEN -skarpetki SPOON -belka wzmacniająca w zderzaku -nakretka magnetyczna ŚRODEK: -galka biegow Type R style, -nakladki na pedaly alu -kierownica Mugen style -zegary indiglo SPOON style -mieszek Type R -Short Shift -daszeek zegarow na dwa dodatkowe zegary -dodatkowe zegar VACUMM, VOLT w daszku zegarow, csnienie oleju i temp. W slupku -naklladka zegarow ala Carbon -fotele czerwone na wzor RECARO z wersji Type R -boczki czerwone na wzor Type R -podlokietnik SI obszyty w kolor foteli -JDM-owe lepy -DOMO-KUN jako pasazer -bordowe dywaniki- będą czerwone wkrotce na wzor Type R -szybkozlaczka -zmian podswietlenia konsoli nawiewu, niebieski-zimne, czerwony-cieple powietrze CAR-AUDIO: -radyjko Pioneer -glosniki Tonsil Speed 1700 na przodzie -całe auto wyklejone matami poza podłogą i dachem -instalacja audio przystosowana do ciaglej mocy 2kW -BIG III MOC: ~120-125KM PRZYSPIESZENIE: ~9s WAGA: -1090kg OSIAGNIECIA: -civic dostaję sie do finału najbardziej prestiżowej imprezy tuningowej w polsce - Wojny PP -w czasopiśmie Auto Tuning Swiat ukazuje sie artykuł dotyczący auta -w portalu moto.wp.pl ukazuje sie artykuł na temat civica -w portalu furious.pl ukazuje sie prezentacja samochodu -dostaje propozycje prezentacji auta na portalu 4tuning.com.pl, jednakze z braku nowych ladnych zdjec do obecnej chwili nie doszlo do prezentacji ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oczywiscie zmian bylo duzo wiecej gdyz to nie byl odrazu obrany przezemnie kierunek tuningu ale ten był ostateczny. A obecnie poruszam się czarnym sorento z szampańskim kolorem skóry i full wypasem. |