Lift 2" w Sorento Dostosowanie do terenu i nie tylko |
Jeden z naszych kolegów forumowiczów, zadzwonił do mnie z pytaniem, czy i jak można zrobić lift 2" (podniesienie auta o 2 cale czyli 5 cm). Skoro mam dystrybucję IRONMAN-a (producent sprężyn i amortyzatorów do terenówek), to wiedziałem, że sprężyny do liftu są na bank (trzeba czekać co prawda 2 miesiące, aż przypłyną z Australii), ale amorków NIET ![]() ![]() Mój importer twierdzi i daje nawet głowę za to, że lift wystarczy zrobić na samych sprężynach, amorki standardowe, dają nie tylko większy prześwit, ale i lepsze prowadzenie - nie buja tak autem, ale ja poszukałem głębiej. Pogrzebałem w swojej pamięci (jeszcze jest ![]() Firma zajmuje się profesjonalnymi amortyzatorami i sprężynami do aut terenowych i osobowych, ale przeznaczonych do rajdów - amory z regulacją prześwitu, siły tłumienia, i innymi bajerami - cena raptem 10 000 zł za 1 sztukę!!!! Ale to nie wszystko - amorki są prawie WIECZNE, czyli można je regenerować i nie potrzeba kupować innych - raz a dobrze i tyle. Koleżka obiecał wykombinować tańszą wersję amorków - czyli bez regulacji i innych bajerów, które podnoszą BARDZO cenę, ale za to wytrzymałe jak diabli na off-road czyli na nasze drogi ![]() ![]() ![]() W poniedziałek mam wstępnie poznać cenę, wyprodukowania 1 sztuki - czym więcej tym taniej będzie (produkcja w USA), ale nie powinna przekroczyć ok. 400 dolców za sztukę. Ja wiem, że dla niektórych się wydaje drogo, a może NIE, ale to jest zakup, który można przecież później odebrać sobie przy odsprzedaży furki. Kilkoro z Was śmiga po terenie i nie raz wisieli już na podwoziu (najlepszy jak do tej pory był KRÓL piasku i morza ![]() Zapraszam chętnych - ja już odkładam kasę na sprężynki i amorki - to dopiero bajer jest!!!! a nie jakieś lusterka z kierunkami ![]() ![]() ![]() P.S. Oto moja mała tajemnica Lee ![]() Niedługo robię zamówienie na sprężynki IRONMAN-a - jak ktoś chętny - zapraszam - cenę podam na priv |