Możliwości terenowo Sorento vs... ciągle rozważam... |
Masz rację spider2you. W mojej rodzinie Sori będzie głownie robić street fight, więc to wydaje się dobry wybór z rozsądnym stosunkiem ceny. Jeśli z czasem zmienię go w terenowy czołg, to się będzie źle spisywał w mieście. A poza tym szkoda będzie powyginać blachy. Lepiej byłoby kupić właśnie taniego Samuraja i pogrzebać w nim, mieć go na lawecie i od czasu do czasu się pobawić. Ale "pogadać" na forum można **** #edmondo Cytuję: ""Problem ze skrętem" zależy jakie Sorento kupisz. Jeśli wersję 2WD/4WD/LOW (tak w prostym tłumaczeniu), to po zapięciu napędu 4x4 będziesz miał ten problem. Jeśli kupisz Auto/LOW to nie będzie tego problemu, gdyż ta wersja ma centralny mechanizm różnicowy, który stale rozdziela napęd na dwie osie - czyli zawsze masz 4x4 w jakichś tam proporcjach przód na tył. Wersja z dołączanym napędem kół przednich nie ma tego mechanizmu - napęd jest spięty na sztywno (tak jak właśnie w Jeepie, o którym piszesz), czyli 4x4 powinno być używane tylko na nawierzchniach luźnym/mokrych/zaśnieżonych. Na suchym mogą występować naprężenia, które skończą się wcześniejszym zużyciem pewnych elementów - jak wczesnym, trudno powiedzieć." Czyli krótko: jeśli chcę jeździć po suchym (lub w deszczu) 4x4, to muszę szukać Auto/LOW, bo mając 2WD/4WD/Low 4x4 mogę używać tylko na luźnych nawierzchniach? A w takim razie co robi przełącznik w schowku w Sorento Beaty? Skoro jej auto jest najbardziej "terenowe" ze wszystkich na forum Kijanek? |