TYP SILNIKA
no powiem wam chlopaki ze az mi sie nie chce wierzyc ze w sorento siedzi VM-motori. no po prostu nie moge. a wszystko to za sprawa Jeepa Cherokee(rocznik 99). otoz mam takowego u siebie w garazu, kupilem go jako do naprawy. no i siedzi tam wspomniana wczesniej jednostka VM- motori ale 3.1td. co to jest za shit- normalnie jak by z Ursusa c-360 wyciagniety. 3,1td to rozbudowana wersja 2,5td. roznica jedynie ze 3.1td ma 5 garkow. teraz tak- silnik ma 5 oddzielnych glowic aluminowych(pekajacych na potege)-blok zeliwny, 1 pokrywe skladajaca sie z 2 czesci i 1 uszczelke pod glowica- ktora pada jak mucha. dodatkowo walek rozrzadu jest w bloku, glowice maja jedynie zawory i krzywki. popychane sa przez popychacze wystajace bezposrednio z bloku. jedyny plus tego silnika to---- rozrzad. jest tutaj w postaci kol zebatych-wiec napewno sie nie rozciagnie ani nie strzeli. tu macie troche lektory na temat 2.5td VM-motori- powiem wam ze troche straszne to http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46&highlight=pizza ; milej lektory pan zielony


  PRZEJD NA FORUM