chipować 140 KM do 170KM ?
co do mocy i jej ilości...
To jest jak z pieniędzmi, miejscem na hdd i kto co tam jeszcze woli (vódka, kobiety itd) - no po prostu nigdy za wiele...
Od czasu urodzenia córki (i już chwilę przed), a może to wiek, zacząłem sobie nieco wolniej śmigać...
Ale przychodzi taki dzień lub taki moment, kiedy albo chcesz, albo musisz depnąć... Wtedy każdy kuc i każdy Isaac się przyda, albo jest ważny...

A przeprogramowanie ECU daje przecież nie tylko moc i moment maksymalne większe, ale także poprawę pracy (kultury) w całym zakresie... I to jest ważne...

To jak jazda w wiosenny poranek, gdy powietrze jest "jakieś inne", a auto odchodzi spod nogi... Każdy to zna... Ale można to mieć zawsze wesoły Więc dlaczego nie? wesoły

Jak kupiłem motong (a wcześniej śmigałem WSKą w podstawówce), to przy 35 km/h stwierdziłem, że pędzę wystarczająco szybko... Ale auta zaczęły mnie popychać, mówię: no nie, zaraz mnie rozjadą... Przyspieszyłem do 50 i to już była dla mnie 1-sza kosmiczna...
Po powrocie do domu stwierdziłem, że 70 będzie w przyszłości OK, a ten, kto lata motorem 150 jest po prostu chory na umyśle...
Minęło kilka miesięcy i parę tyś km nawiniętych i ze Świecia do Gdańska pruliśmy z kumplem na pełnym otwarciu rolgazu, 217 km/h, płasko jak śledzie, ze stopami na podnóżkach pasażera...

Nie latam tak co dzień, ale przychodzi taki dzień, gdy brak mocy doskwiera... Czy to po założeniu trumny na dach i 5 osób na pokładzie jadąc w górach, czy podczas wyprzedzania... No, może jak ktoś ma 260 kucy i w górę, to mu już ryba... cool

edit:
a tu przykład, co robią w 44tuning.pl:
http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip-tuning-mercedes-clk-500-550-amg-opole-warszawa-lodz-gdansk-gdynia-sopot-bytow.html

http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip-tuning-mazda-cx-7-2.3-disi-turbo-duze-spalanie-opinie-o-jezdzie-chiptuning-denso-na-gwarancji.html

brzmi bardzo profi... Jeśli tak robią jak piszą, to kurczę...


  PRZEJDŹ NA FORUM