Uszkodzona turbina czy coś jeszcze
silnik od spodu zachlapany olejem
Raz jeszcze powtórzę: dobrze, że studzicie me zapędy... Szybko to się zepsute auta kupuje...

Zamieszczam swoje obserwacje:

1. Turbina do wymiany – olej chlapie na wszystkie strony. To nie jest pocenie się, to jest wytryskiwanie we wszystkich kierunkach;
2. Pęknięty wąż od filtra do turbiny i/lub wąż odpowietrzający pokrywę zaworową – mocne wycieki oleju – do wymiany;
3. Wydobywający się smar z przegubu homokinetycznego, świadczący o silnym zużyciu tego podzespołu – do wymiany;
4. Spryskiwacze reflektorów – do wymiany;
5. Hałasujące łożysko którejś rolki paska – do zdiagnozowania i ew. wymiany rolki;
6. Ognisko rdzy (prowizorycznie zamalowane) na klapie bagażnika – na lewo od rejestracji;
7. Zużyte klocki hamulcowe na obu osiach – wkrótce wymiana;
8. Wraz z klockami wymiana tarczy hamulcowych;
9. Możliwe, że uszkodzony zaczep zderzaka przedniego – prawa strona;
10. Bardzo, ale to bardzo zapuszczone, brudne wnętrze, wymagające gruntownego, profesjonalnego i drogiego czyszczenia;


  PRZEJDŹ NA FORUM