Uszkodzona turbina czy coś jeszcze silnik od spodu zachlapany olejem |
Raz jeszcze powtórzę: dobrze, że studzicie me zapędy... Szybko to się zepsute auta kupuje... Zamieszczam swoje obserwacje: 1. Turbina do wymiany – olej chlapie na wszystkie strony. To nie jest pocenie się, to jest wytryskiwanie we wszystkich kierunkach; 2. Pęknięty wąż od filtra do turbiny i/lub wąż odpowietrzający pokrywę zaworową – mocne wycieki oleju – do wymiany; 3. Wydobywający się smar z przegubu homokinetycznego, świadczący o silnym zużyciu tego podzespołu – do wymiany; 4. Spryskiwacze reflektorów – do wymiany; 5. Hałasujące łożysko którejś rolki paska – do zdiagnozowania i ew. wymiany rolki; 6. Ognisko rdzy (prowizorycznie zamalowane) na klapie bagażnika – na lewo od rejestracji; 7. Zużyte klocki hamulcowe na obu osiach – wkrótce wymiana; 8. Wraz z klockami wymiana tarczy hamulcowych; 9. Możliwe, że uszkodzony zaczep zderzaka przedniego – prawa strona; 10. Bardzo, ale to bardzo zapuszczone, brudne wnętrze, wymagające gruntownego, profesjonalnego i drogiego czyszczenia; |