| |
AGG | 10.12.2009 14:19:43 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=37742)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 77 #385168 Od: 2009-10-10
| Witam Jak to jest z Waszym tempomatem ? U mnie mogę go włączyć (po lewej stronie przy pokrętle od 4x4) ale tylko do określonej prędkości (nie sprawdzałem max) Ale jak jadę np 100km/h to nie ma szansy, tylko wolniej - wiec szczerz mówiąc nie używało go nigdy u siebie. Włączenie/wyłączenie rozumiem jako pojawienie się lampki na tablicy rozdzielczej (zapala sie gdy go załączam)
_________________ Pozdrawiam AGG SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna Tiptronic ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR:Czarny PRZEBIEG: ~70000 km Skórencja... :) |
| |
Electra | 08.02.2025 11:54:47 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
maska | 10.12.2009 14:31:41 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=36109)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 672 #385175 Od: 2009-9-10
| Cześć, temat chyba był poruszany Ale ok przełącznik obok pokrętła włącza układ do pracy i powoduje zapalenie lampki przyciski na kierownicy sterują tempomatem. Dolny wybiera prędkość (programuje, za pierwszym razem, powinien być wcześniej naciśnięty środkowy)środkowy wyłącza ustawienia, górny powraca tempomat po przyśpieszeniu lub hamowaniu. Przy włączonym i zaprogramowanym tempomacie górny dodaje dolny odejmuje prędkość, środkowy jak wcześniej . Tempomat da się włączyć w pełnym zakresie prędkości od 47km/h dla diesla do prawie maksa,a masz diesla. Dla benzynki trochę niżej bo od 42km/h. _________________ Sorento 2005 teraz już 80tyś km :) 2,5 CRDi automat 140 kucyków Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :) grafitowy metalik chyba full wypas bez skóry :) |
| |
kuba | 10.12.2009 14:36:27 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=33727)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Łódź
Posty: 24 #385176 Od: 2009-7-21
| Cos musi byc nie tak... (chyba) u mnie dziala zdaje sie od 40 mil/h w gore i do samego konca (max) moge go wlaczyc... Pamietaj tylko ze przyciskiem przy pokret le zmiany napedu tylko aktywujesz tempomat natomiast włączasz/wyłączasz / ustawiasz / modyfikujesz +/- przyciskami w kierownicy. Czyli. 1. aktywujesz tempomat przyciskiem (przy pokretle zmiany napedu) 2. osiągasz porządaną prędkość 3. wciskasz srodkowy przycisk na kierownicy i juz jedziesz z zapamietana predkoscia (mozesz ja zwiekszac lub zmniejszac gornym lub dolnym przyciskiem na kierownicy) Tempomat sie rozlacza przy hamowaniu lub wcisnieciu srodkowego przycisku w kierownicy. Podczas przyspieszania tempomat pamieta predkosc i po np wyprzedzaniu predkosc wraca do stanu sprzed wyprzedzania. U mnie w kazdym razie Tak to dziala. _________________ Sorento 3,5 V6 USA - 2004 |
| |
kuba | 10.12.2009 14:39:38 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=33727)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Łódź
Posty: 24 #385177 Od: 2009-7-21
| Kurcze Maska mie ubiegl z odpowiedzia i ma racje... cos poplatalem z tymi przyciskami na kierownicy (który jest od czego). Przepraszam. _________________ Sorento 3,5 V6 USA - 2004 |
| |
AGG | 10.12.2009 14:44:23 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=37742)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 77 #385178 Od: 2009-10-10
| Hm.. dziekuję za informacje ale u mni można go aktywować tylko gdy jadę wolno (dziś sprawdze do jakiej prędkosci i dam znać) _________________ Pozdrawiam AGG SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna Tiptronic ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR:Czarny PRZEBIEG: ~70000 km Skórencja... :) |
| |
maska | 10.12.2009 14:46:05 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=36109)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 672 #385180 Od: 2009-9-10
| Nic Kuba nie poplątałeś zapomniałeś tylko zaprogramować tempomat reszta ok no za wyjątkiem powracania do pracy tempomatu chodź nie jestem pewien czy jak przyśpieszałeś to po zwolnieniu bez naciskania hamulca do wybranej wcześniej prękości sam się nie włączy ja zawsze wracam do ustawień górnym przyciskiem i sam sobie zwalnia ![wesoły](/emot/icon_smile.gif) _________________ Sorento 2005 teraz już 80tyś km :) 2,5 CRDi automat 140 kucyków Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :) grafitowy metalik chyba full wypas bez skóry :) |
| |
maska | 10.12.2009 14:48:04 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=36109)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 672 #385182 Od: 2009-9-10
| co rozumiesz AGG pod pojęciem aktywacji? zapalenie lampki? jeśli tak to zapali się tylko powyżej 47km/h przy mniejszych nie zadziała sposób obsługi masz w postach powyżej ![wesoły](/emot/icon_smile.gif) _________________ Sorento 2005 teraz już 80tyś km :) 2,5 CRDi automat 140 kucyków Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :) grafitowy metalik chyba full wypas bez skóry :) |
| |
AGG | 10.12.2009 14:52:12 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=37742)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 77 #385183 Od: 2009-10-10
| Sposób obsługi rozumiem, ale u mnie właśnie lampka się zapali np. na postoju a nie mogę jej włączyć np 80km/h
_________________ Pozdrawiam AGG SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna Tiptronic ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR:Czarny PRZEBIEG: ~70000 km Skórencja... :) |
| |
maska | 10.12.2009 14:55:54 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=36109)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 672 #385185 Od: 2009-9-10
| hmm... na postoju to nie próbowałem, ale jeśli nie włącza się przy 80 to coś nie tak z oprogramowaniem tempomatu. Proponuję serwis ![smutny](/emot/icon_sad.gif) _________________ Sorento 2005 teraz już 80tyś km :) 2,5 CRDi automat 140 kucyków Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :) grafitowy metalik chyba full wypas bez skóry :) |
| |
horche52 | 10.12.2009 17:39:57 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 186 #385296 Od: 2009-9-18
| a po co na postoju tempomat jest potrzebny????? _________________ kia sorento diesel 2.5 crdi 170KM manual 2008 Czarny 15 tys. km |
| |
AGG | 10.12.2009 17:47:45 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=37742)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 77 #385298 Od: 2009-10-10
| No właśnie cos muszę mieć nie tak bo jadąc do domu testowałem i przy każdej prędkości od 80km/h się aktywowałem go ideaktywowałem aż doszło do tego że nie mogłem deaktywować (w sensie kontrolka się ciągle palilła) ale zlewając to jechałem dalej i sama znikła tyle że nie mogłem jej już aktywować aż do wyłączenia silnika. W jednym z postów pisałem, że będąc w ASO wyszły mi dwa błędy, P0704 (twarde redekcje biegów) i nie pamiętam jescze drugiego, ale coś z czujnikiem prędkości, (prędkościomierz mi dobrze chodzi) ale ponoc w naszych kijankach są dwa lub trzy. Na początku roku planuę oddać do ASO i niech coś z tym robią. _________________ Pozdrawiam AGG SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna Tiptronic ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR:Czarny PRZEBIEG: ~70000 km Skórencja... :) |
| |
Electra | 08.02.2025 11:54:47 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
maska | 10.12.2009 18:05:31 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=36109)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 672 #385315 Od: 2009-9-10
| No właśnie ten błąd czujnika prędkości może mieszać. A co do tempomatu na postoju, to czasami może się zdarzyć , że nie wyłączę jak staję i jeśli silnik nie będzie wyłączony, czyli elektronika zasilana, to tempomat chyba też nie będzie wyłączony w związku z tym, po ruszeniu i przekroczeniu 47km/h powinien przyśpieszać po naciśnięciu górnego przycisku ![taki dziwny](/emot/icon_twisted.gif) ![pan zielony](/emot/icon_mrgreen.gif) _________________ Sorento 2005 teraz już 80tyś km :) 2,5 CRDi automat 140 kucyków Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :) grafitowy metalik chyba full wypas bez skóry :) |