| |
sam | 02.05.2012 15:18:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 15 #930779 Od: 2012-3-10
| dzien dobry , prosze panstwa mama Kia sorento 2006 , od 3 mysiacy co jakiś czas samochod tracie swoje mocy , w sensie że kiedy gazuje to nie ma mocy , nie moge wyprzadzać innych samochodow , bylem w serwisie Kia , uznali że to przepustnica ktora potrzebuje regulacji , i byla ta regulacja cała , ale mimo to ten stan powtarza sie co jakis czas , to trzeba zrobić prosze o pomoc. |
| |
Electra | 12.02.2025 22:14:56 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
mario1970 | 03.05.2012 00:10:16 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 108 #931070 Od: 2011-10-3
| Rozumiem, że chodzi o silnik diesla, wtedy sprawdziłbym turbinę. Po spokojnej jeździe zimą mogły zapiec się w niej żaluzje i do końca się nie otwierają, oraz wymieniłbym filtr paliwa - zabrudzony może nie przepuszczać odpowiedniej dawki paliwa. |
| |
Banan | 03.05.2012 00:51:44 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Ustka
Posty: 1 #931077 Od: 2012-3-23
| Ja bym jeszcze sprawdził przepływomierz |
| |
Kiaproamo | 11.05.2012 17:45:21 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #937035 Od: 2012-5-11
| Sprawdz sensor polozenia przepustnicy. Wymiana bezproblemowa, kilka minut. Ni ma koniecznosci ustawiania na komputerze. A sprawdzales Kody Bledow? Sprawdz OBD i wykasuj jak cos sie znajduje. Pozdrawiam Kiaproamo |
| |
kristo185 | 12.05.2012 23:38:49 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=34702)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kobylnica woj Pomorskie
Posty: 51 #937814 Od: 2009-8-12
| Witam W moim sorenciaku były podobne objawy ale mam 170 KM ze sterownikami 140 KM okazało się iż powodem problemu jest turbina która wchodzi w tryb awaryjny przy nie stabilnych obrotach więc odłączyłem membranę upustu mocy turbiny . Podobne problemy pojawiają się przy motorach w których ktoś ingerował w zmianę mocy wówczas należy wydłużyć zakres pracy cięgła upustu mocy turbiny . Pozdrawiam kristo185 _________________ Sorento 2.5 CRDI Manual 2004r Srebrny Metalic |
| |
mlody87 | 28.05.2014 21:07:53 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #1851537 Od: 2013-7-24
| Witam. Mam Sorenciaka 2.5 CDRI 2002r. i mam taki problem.... Mianowicie po zbiorniczkiem od płynu chłodzącego znajduje się jakis zaworek nie wie co to jest wchodzą do niego dwie rurki wężyki mniemam ze ma to cos wspólnego z ciśnieniem i kostka elektryczna.Kopółka zaworu jest biała. Zaworek znajduje się miedzy filtrem powietrza a zbiorniczkiem od płynu chłodzącego. Na dołkach czasami zdaża się że pod wpływem drgań w środku jakas membrana zaczyna brzęczeć i samochód mimo dodawania gazu obroty silnika są na poziomie 1 tyś. i brzęczy. Pytania: 1. Co to jest? 2. Do czego służy? 3. Ile kosztuje? 4. Czy można połączyć oba wężyki na krótko za pomocą rurki? 5. Czym grozi nie wymienienie go? Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam |
| |
vokal | 31.05.2014 22:32:35 |
![poziom 4](star_icon4.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=123974)
Grupa: Użytkownik
Posty: 227 #1854141 Od: 2013-1-16
| Jest to elektrozawór i przed liftem służy do sterowania upustu turbiny, tzw N75. Naprawę można wykonać rozklejając zawór i składając go z powrotem. Inny sposób to nasmarowanie z zewnątrz. Więcej tutaj:
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
_________________ "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę." |
| |
mlody87 | 02.06.2014 19:15:13 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #1855604 Od: 2013-7-24
| dzięki bardzo za info pomogło |
| |
Electra | 12.02.2025 22:14:56 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|