NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » UKŁAD NAPĘDOWY I SKRZYNIE BIEGÓW » PROBLEM Z TEMPOMATEM I PRZEŁĄCZNIKIEM LOW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Problem z tempomatem i przełącznikiem LOW

  
sorentowawa
11.09.2009 14:00:36
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: wawa

Posty: 49 #320507
Od: 2009-9-11
Witam mam od kilku dni sorento 2,5 z manulna skrzynia i mam juz mały problem nie moge załaczyc tempomatu (nie reaguje) oraz nie reaguje galka na zmiane napedów na funkcje LOW,nic mi sie niewyswietla na desce jezdze calyczasz na funkcji AUTO, regulacja wysokosci swiateł tez nie dziala Jak to naprawic lub jak to uruchomic? moze to wina jakiegos bezpiecznika bo nawet nie jest to w nocy podswietlone tak jaki inne przyciski
_________________
KIA SORENTO
SILNIK: 2,5 CRDi
SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR:Srebny metalik
  
Electra01.11.2024 00:28:09
poziom 5

oczka
  
remdom5
11.09.2009 14:45:57
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Śląsk

Posty: 3 #320562
Od: 2009-8-25
A gdzie kolego się włącza ten tempomat?
  
spider2you
11.09.2009 15:14:38
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Krasne k/Rzeszowa

Posty: 1659 #320580
Od: 2009-5-11
Moim zdaniem to wina bezpieczników - nie grzeb tylko skocz do jakiegoś ELEKTRONIKA - bo zwykły elektryk może nie podołać - patrz tempomat.
  
marcelo8
11.09.2009 15:44:42
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kielce

Posty: 671 #320592
Od: 2009-2-22
w większości aut tempomat reaguje od 60km/h, przynajmniej tak miałem w automatach, jak jest w manualu - tego nie wiem. LOW załączamy tylko i wylącznie na neutralu, w przypadku manula na "luzie".
  
sorentowawa
11.09.2009 16:03:57
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: wawa

Posty: 49 #320604
Od: 2009-9-11
a czy ta konsola powinna byc podswietlona (chodzi mi mianowicie o p[przełacznik 4x4 tepomat oraz regulacja swiateł bo umnnie nie jest podswietlone) a moze ktos to juz rozbierał bo niewiem jak do tego sie zabrac zeby ta rozkrecic bo mysle ze mogła sie jeszcze wtyczka wypiac bo zero reakcji albno bezpieczniki tylko które to sa?
_________________
KIA SORENTO
SILNIK: 2,5 CRDi
SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR:Srebny metalik
  
sorentowawa
11.09.2009 16:08:11
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: wawa

Posty: 49 #320607
Od: 2009-9-11
probowałem juz na luzie, na sprzegle, na hamulcu, zalaczyc 4x4 LOW smutnyi nic ;a temomat rowniez w wciskałem przycisk na trasie przy roznych predkosciach potem juz probowałem jednoczesnie z przyciskami które sie znajduja na kierownicy ale bez efektu
_________________
KIA SORENTO
SILNIK: 2,5 CRDi
SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR:Srebny metalik
  
sorentowawa
11.09.2009 19:52:18
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: wawa

Posty: 49 #320701
Od: 2009-9-11
Witam ponownie, własnie wróciłem z placu walki z moim sorentem przegladałem wszystkie fora dzwoniłem do serwisu i postanowiłem samemu sprawdzic. Rozkreciłem plastiki przy progach bo od tego trzeba zaczac jest na zatrzaski , nastepnie trzeba odkrecic plastik ten koło bezpieczników przymocowany jest na jedna wkret nastepnie trzeba odkrecic dwa wkrety które znajduja sie przy dłuzym plaskiu pod kołem kierownicy. Z boku (wlot powietrza na drzwi) trzeba oderwac zaslepke sa na zatrzaski wiec nic sie nie stanie tam znajduja sie znowu wkrety ktore trzeba odkrecic i oderwac dolny plastik pod kierownicą bo trzyma sie tylko na zatrzaskach i mamy dostep do przewodów. Problem jaki był umnie to wtyczki nie były wpiete dlatego niereagował ani tempomat, 4x4LOW, czy regulacja swiateł wtyczki po wpinałem .I jazda kontrolna czy działa Tak działa bardzo szczęśliwy teraz trzeba poskrecać.Czas około 30 min.
_________________
KIA SORENTO
SILNIK: 2,5 CRDi
SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna
ROK PRODUKCJI: 2005
KOLOR:Srebny metalik
  
spider2you
11.09.2009 20:22:35
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Krasne k/Rzeszowa

Posty: 1659 #320726
Od: 2009-5-11


Ilość edycji wpisu: 1
Kolego sorentowawa - zrób może zdjęcia demontażu i wrzuć w dziale Warsztat - może ktoś skorzysta jeszcze z Twojego doświadczenia.
  
Admin
11.09.2009 21:07:40
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #320765
Od: 2009-2-1
Problemem może być to ,że przewody te same nie mogły się wypiąć .
Jest trochę rozkręcania przy tym , więc powinieneś się zastanowić po co ktoś tam zaglądał i do czego potrzebne było mu odpięcie przewodów.
Auto masz od kilku dni , mam nadzieję ,że sprawdziłeś je gdzieś na stacji diagnostycznej przed zakupem?
Jak ja kupiłem swojego , wziąłem kolegę który sprowadza samochody, (już po zakupie , niestety)i powiedziałem , żeby obejrzał mój wóz.
Obszedł go dookoła i pokazał mi .. widzisz tu ,na drzwiach rysa , tu, obtłuczone ,tu ślady od myjni , tu obtarte od wchodzenia . Już się lekko załamałem a on uśmiechnął się i powiedział , idealnie , sam bym go kupił , bo tak ma właśnie wyglądać auto z 2003 roku .
Gratuluję rozwiązania problemu .
Pozdrowienia i trochę ryswesoły


  
betina_t
10.03.2010 13:58:46
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #487441
Od: 2009-8-10
[TEMAT PRZENIESIONY NA NOWE FORUM]-

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



  
Electra01.11.2024 00:28:09
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » UKŁAD NAPĘDOWY I SKRZYNIE BIEGÓW » PROBLEM Z TEMPOMATEM I PRZEŁĄCZNIKIEM LOW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny