| |
pibe | 29.05.2009 11:04:51 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: zachodniopom/dolnośląskie
Posty: 172 #268191 Od: 2009-5-29
| Witam, w dziale TUNING na tym cudownym forum (już kiedyś szukałem konkretnego forum ludzi z SORENTO i nic, a tu dzisiaj taka miła niespodzianka) napisałem o moich odczuciach odnośnie zawieszenia. Może ktoś podpowie co można poprawić lub co powinienem zbadać, by być pewnym, że będzie lepiej trzymać się drogi.
A przy okazji - jakie macie ciśnienie w swoich oponkach? bo ja już wiele sprawdzałem i szukam najlepszego - moim zdaniem zalecane przez KIA nie jest takie idealne.
Pozdrawiam miłośników czołgów ukrytych pod karoserią zwaną SORENTO  _________________ kijanka / 3,5 V6 / benzyna / LPG / automat |
| |
Electra | 13.03.2025 23:58:49 |

 |
|
| |
iggo | 29.05.2009 12:11:09 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubuskie/k. Zielonej Góry
Posty: 56 #268218 Od: 2009-3-4
| 2,4 powoduje podskoki przy malym obciazeniu, 2,3 wydaje sie byc ok, ale nie wiem czy oponki za szybko nie poleca. |
| |
kopia2 | 31.05.2009 11:07:54 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Chełm
Posty: 262 #269355 Od: 2009-5-11
| Zamien sobie zwykle powietrze na azot!Ja juz tak jezdze dwa lata i jestem zadowolony.Azot zmniejsza zuzycie bieznika(powoduje chlodzenie),lepsza amortyzacje(powoduje lagodniejsza prace opony na dolach).Kolejna zaleta to stale cisnienie w lecie jak i zimie.U mnie cisnienie to 2,2. Pozdrawiam _________________ Chwilowo zamiana na Volvo xc90 2.4 D5 wersja SUMMUM |
| |
pibe | 31.05.2009 11:19:53 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: zachodniopom/dolnośląskie
Posty: 172 #269365 Od: 2009-5-29
| kopia2 - dzięki za podpowiedź, ale i ja już na azocie śmigam aktualnie mam ciśnienie 2.3. Zależy mi bardzo na poprawie przyczepności i zniwelowaniu przechyłów w zakrętach. Czy grzebałeś może coś przy sprężynach lub amorkach? A na jakich oponkach śmigasz (letnie, zimowe) i czy je polecasz? Pozdrawiam _________________ kijanka / 3,5 V6 / benzyna / LPG / automat |
| |
Admin | 31.05.2009 20:41:00 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #269641 Od: 2009-2-1
Ilość edycji wpisu: 1 | Dzisiaj specjalnie pokonywałem z dużą szybkością ostre zakręty aby stwiedzić , czy moje auto przechyla się na boki.Trzymał się jak przyklejony do drogi i nie odczuwałem żadnego dyskomfortu ani przechyłów. Natomiast inna rzecz mi przeszkadza . Bujanie się na poprzecznych przeszkodach.Koleiny bierze w porządku , ale niech na drodze będzie kilka następujących po sobie dołków , albo taz zwana tarka to buja się jak opętany , nie na boki tylko wzdłuż jakby podskakiwał. Wszystko fabryczne , ciśnienie w kołach takie jak na naklejce w drzwiach. |
| |
Wollys | 17.07.2009 14:34:17 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 1053 #292948 Od: 2009-6-24
| No własnie a jakie masz oponki??Czy wymieniałeś amortyzatory??Czy dalej to i to seryjne??? Osobnym tematem jest to że samochód jest na ramie i ma inny środek ciężkości co może powodować bujanie u mnie jest to samo niestety, jednak zauważyłem ze po wymianie opon jest odrobione lepiej Opony KUMHO są bardzo twardymi oponami co powoduje rozniez podskakiwanie na nierownosciach a te opony są wkłądane przy 1 montażu... |
| |
betina_t | 10.03.2010 19:03:40 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #488034 Od: 2009-8-10
| [TEMAT PRZENIESIONY NA NOWE FORUM]-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Electra | 13.03.2025 23:58:49 |

 |
|