| |
Wollys | 03.08.2009 15:37:45 |
![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 1053 #299135 Od: 2009-6-24
Ilość edycji wpisu: 2 | W związku z tym że ostatnio temat z wyciągnieciem radia przerabiałem - znalazłem mały mini poradnik który delikatnie zmodyfikowałem i zamieszczam.W ramach wolnego czasu sprobuje dodac male foto- story.
Wyjęcie radia zaczynamy od zdjecia dwoch podluznych plastikow idacych po bokach radia az do tunelu.Należy zrobić to bardzo delikatnie podważając mnie więcej na środku plastikowym badz teflonowym elementem by nie uszkodzic - znajduja se tam zaczepy. W ten sposob odslaniamy wkrety po bu stronach radia trzymajace plastikowa konsole wraz z "daszkiem" nad radiem ( jest ich szt 4 po kazdej stronie radia) Konsola zchodzi razem z wlacznikami od podgrzewania foteli ,tylnej szyby ,spryskow reflektorow etc. oraz zegarkiem i wlacznikiem swiatel awaryjnych. Wkrety od radia mamy wtedy na widoku . Demontujemy radyjko - i przykręcamy ewentualnie nowe |
| |
Electra | 08.02.2025 09:05:24 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
pibe | 05.08.2009 11:18:55 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=30949)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: zachodniopom/dolnośląskie
Posty: 172 #299746 Od: 2009-5-29
| Potwierdzam, jest dokładnie tak jak napisał Wollys.
Dopowiem - powoli ściągać konsolę, bo trzeba jeszcze odpiąć kabelki dochodzące do jej pleców (do podgrzewania foteli, tylnej szyby itd).
UWAGA - u mnie po zdjęciu tej konsoli i zdjęciu niżej umieszczonego panela od klimatyzacji nie działały oczywiście nawiewy (ale to pikuś), ale też nie było możliwości zapalenia świateł! Więc po demontażu w/w do sklepu po części nie da rady pojechać![wesoły](/emot/icon_smile.gif) _________________ kijanka / 3,5 V6 / benzyna / LPG / automat |
| |
Conkord | 24.08.2009 09:48:19 |
![poziom 1](star_icon1.gif)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: małopolskie
Posty: 28 #310551 Od: 2009-8-23
| Mam prośbę...mozecie pokazać mi dokładnie gdzie podważyć te boczne listwy. Nie chciał bym ich uszkodzić. _________________ SORENTO 2006/USA 3.5 L V6/automat/srebrny |
| |
Wollys | 24.08.2009 11:22:16 |
![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 1053 #310620 Od: 2009-6-24
Ilość edycji wpisu: 2 | No to proszę
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
a tak wygląda po zdemontowaniu
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Conkord | 24.08.2009 15:34:07 |
![poziom 1](star_icon1.gif)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: małopolskie
Posty: 28 #310734 Od: 2009-8-23
| Dzieki...masz moze fotke tej ściągniętej listwy?...prawdopodobieństwo urwania zaczepów jest duze?...nie chciał bym zrobić sobie krzywdy dlatego pytam zanim zaczne demontaż![aniołek](/emot/eusa_angel.gif) _________________ SORENTO 2006/USA 3.5 L V6/automat/srebrny |
| |
Wollys | 25.08.2009 10:09:43 |
![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 1053 #311128 Od: 2009-6-24
| Niestety nie mam - zaczepy są w kształcie litery "C" zaczynasz odpinac od srodka pozniej dol i gora...Nie masz co sie obawiac nic sie nie zlamie plastiki sa bardzo sztywne, z nalezyta ostroznoscią dasz sobie spokojnie rade |
| |
abakusso | 06.03.2010 23:02:24 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=43059)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa / Chotomów
Posty: 59 #482865 Od: 2010-1-1
| Wymienialem dzis radio. Aby wymienic radio 1 din na 1 din nie ma koniecznosci rozbierania obudowy - chociaż operacja rozkręcenia trwała 5 min - radio które wyciągałem miało jakieś bloklady, kluczyki itp tak więc po rozebraniu kokpitu można było podejrzeć co tam jest ![wesoły](/emot/icon_smile.gif)
Tu gdzie wollys na obrazku zaznaczyl aby podważyć delikatnie - ten podluzny element kokpitu w tym miejscu ma dluzszy plastik (po stronie niewidocznej) - ja podwazylem z jednej strony srubokretem płaskim, z drugiej wpierw scyzorykiem (bo srubokret nie chciał się zmieścić) i po lekkim podważeniu dodałem śrubokręt - bardzo łatwo odskoczyło - byłem nawet zaskoczony, że to taka prosta operacja. _________________ KIA SORENTO SILNIK - 2,5 CRDi SKRZYNIA - MANUAL ROK - 2005 KOLOR - SREBRNY |
| |
betina_t | 12.03.2010 20:47:46 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=34636)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #490936 Od: 2009-8-10
| Temat przeniesiony na nowe forum-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Electra | 08.02.2025 09:05:24 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|