| |
kostek | 12.05.2015 14:24:08 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 23 #2104338 Od: 2013-6-19
| Nie musi podnosić wszystkich kół. Wystarczy podnieść jedno tylne koło i wyjąć bezpiecznik nr 13,żeby nie podawał napędu na przód. Oczywiście auto trzeba dobrze zabezpieczyć przed upadkiem koła na podłoże. |
| |
Electra | 01.11.2024 00:40:57 |
|
|
| |
Falc77 | 13.05.2015 08:44:52 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #2104745 Od: 2013-4-27
| Super rada, następnym razem sam tak zrób. Ma LSD w moście !!! to auto po wykryciu poślizgu tylnego koła automatycznie zapnie na sztywno drugie i auto mu pojedzie. Człowieku pomyśl następnym razem !!! _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
vokal | 13.05.2015 17:52:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 227 #2105036 Od: 2013-1-16
| Ja bym tak nie zrobił nawet bez LSD, bo nigdy nie wiadomo, czy drugie koło nie zechce sobie podjechać _________________ "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę." |
| |
Falc77 | 14.05.2015 08:00:20 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #2105285 Od: 2013-4-27
| vokal pisze: Ja bym tak nie zrobił nawet bez LSD, bo nigdy nie wiadomo, czy drugie koło nie zechce sobie podjechać Kostek chciał dobrze ) Przy dużym fiacie albo polonezie może by wyszło, a może nie .... _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
kostek | 14.05.2015 11:55:31 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 23 #2105370 Od: 2013-6-19
| LSD to nie blokada mostu i nie zapina na sztywno.Gdyby tak było nie można by normalnie skręcać.Mam LSD w moście i nigdzie mi nie pojechał.Oczywiście trzeba dobrze zabezpieczyć auto klinami i nie kręcić na dużo,że by nie męczyć LSD. |
| |
herek41 | 18.05.2015 12:37:57 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Nidzica
Posty: 41 #2107152 Od: 2014-11-23
| Hej mam take pytanko , jeżeli moja kijanka ma już 9 lat i 140 tys przebiegu to powinienem już myśleć o takim zabiegu wymiany oleju w tylnym moście ? |
| |
Falc77 | 18.05.2015 12:58:37 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #2107168 Od: 2013-4-27
| Powinieneś pomyśleć o tym już przynajmniej ze 4 razy później są takie problemy...nawet jak nie masz LSD, a w silniku też nie wymieniasz ? _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
herek41 | 18.05.2015 13:07:26 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Nidzica
Posty: 41 #2107173 Od: 2014-11-23
| W silniku oczywiście ze co 10 tys wymieniam natomiast wkupiłem ja w pazdzierniku i nie wiem czy miała wymieniany dlatego wymienię tak jak mi radzisz a wiesz ile muszę kupic tego oleju tam na wymianę ?bo jaki to juz wiem
|
| |
Falc77 | 18.05.2015 13:49:38 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #2107198 Od: 2013-4-27
| w książce jest napisane 1.6 ja sprawdziłem wchodzi 1.7. Motul jest w 2 ltr. opakowaniach więc jedna sztuka starczy. _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
herek41 | 18.05.2015 13:57:05 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Nidzica
Posty: 41 #2107203 Od: 2014-11-23
| ok dzięki wielkie |
| |
tomaslaw | 28.08.2016 21:08:38 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław - Siechnice
Posty: 4 #2325926 Od: 2016-7-28
| marcinch pisze:
Idąc za poradą zmieniłem wczoraj olej w tylnym moście. Opis: Po spuszczeniu starego oleju a był on wymieniany 2 miesiące temu okazało się, że jest czarny jak smoła. Brak opiłków metalu na śrubie spustowej. Przepuściłem przez most pod ciśnieniem wkładając wężyk około 10 l. ropy (w dalszym ciągu leciała brudna) Wydmuchałem powietrzem resztki ropy z układu i zalałem Motul 90 PA. Po kilkunastu próbnych skrętach prawo-lewo na parkingu nastąpiło miłe zaskoczenie (duża poprawa). W dalszym ciągu słychać stuki jednakże efekty akustyczne tychże stuków są o połowę mniejsze. Pojeżdżę jakiś czas i ponownie wymienię olej powtarzając uprzednio całą procedurę płukania.
Duże podziękowania i szacunek dla osób, które swoją wiedzą i doświadczeniem mi pomogły.
Witam Temat już dość stary ale bardzo interesuje mnie czy udało Ci się ostatecznie rozwiązać problem tych stuków, mam dokładnie takie same problemy jak piszesz, olej w moście wymieniłem, test z wyciągnięciem bazpiecznika też mam za sobą a problem jak był tak jest. Proszę o info |
| |
Electra | 01.11.2024 00:40:58 |
|
|
| |
marcinch | 22.09.2016 18:31:11 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 15 #2335565 Od: 2015-5-7
| niestety nie udało się z tym nic zrobić. Podczas ruszania na skręconych kołach dodaję mocniej gazu i stuków nie ma, natomiast przy delikatnym ruszaniu stuka jak diabli. Jak do tej pory nic się nie urwało, może ten typ tak ma. _________________ Kia Sorento 2003r. 3,5 V6 4x4 Auto/low |
| |
Piasek | 26.10.2017 16:26:43 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #2481005 Od: 2017-10-24
| cezio77 pisze:
Wygląda to na problem z reduktorem - źle rozdziela siłę pomiędzy przodem a tyłem. Zrób to co wcześniej napisałem i daj znać. Jeśli objawy znikną napiszę co dalej.
|
| |
Piasek | 26.10.2017 16:33:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #2481009 Od: 2017-10-24
| Piasek pisze: cezio77 pisze:
Wygląda to na problem z reduktorem - źle rozdziela siłę pomiędzy przodem a tyłem. Zrób to co wcześniej napisałem i daj znać. Jeśli objawy znikną napiszę co dalej.
Witam wszystkich. Mam problem z moim Sorento 2,5diesel Automat 2006 .Podczas jazdy do przodu i do tyłu na skreconych kołach szarpie, wyciągnąłem bezpiecznik i problem ustał co może być przyczyną?, dziękuję za odpowiedz |
| |
vokal | 26.10.2017 21:06:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 227 #2481073 Od: 2013-1-16
| Któryś czujnik obrotów wału - przedni albo tylny - do wymiany. _________________ "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę." |
| |
Electra | 01.11.2024 00:40:58 |
|
|