 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Zdarte opony od zewnątrz |  |
| | IronNeals | 24.09.2016 00:37:26 | Grupa: Użytkownik
Posty: 2 #2336110 Od: 2015-3-28
| Witam , A wiec zaczynam opis problemu. Sezon letni 2015r kupiłem nowe oponki Uniroyal 255/50/19 ponieważ stare opony były juz stare i na dodatek zauważyłem ze zewnętrzne strony opon były ostro zjechanie , po wymianę opon na nowe zrobiłem geometrię , ale po jakimś czasie zauważyłem ze opony zaczynaja sie zdzierać po zewnętrznej stronie a wiec odwiedziłem serwis i znowu geometria i tak mina sezon letni , w zimowych oponach były widoczne delikatne zmiany od zewnątrz ale minimalnie , npraktycznie nie widoczne ( zimowe opony. 245/70/16) Nadszedl sezon letni 2016 , i teraz zamiana opon zimowych na letnie , a wiec założyłem tylne koła na przód a przednie na tył ( bo zdzieranie od zewnątrz robiło sie tylko na przodzie ,) , i zabawa zaczęła sie od nowa opony są znowu zjechanie od zewnątrz , opadły mi ręce juz nie wiem co mam robić , geometria była robiona juz 4 razy za każdym razem było wszystko OK , zawieszenie tez ok . Teraz pytanie do was drodzy użytkownicy aut sorento , co to moze być ?? Juz nie mam pomysłów , i nie mam juz siły . Moze to kat trzeba ustawić ? Czy wogole w sorento jest możliwość ustawiania kata ? Proszę o pomoc Pozdrawiam | | | Electra | 19.05.2025 05:38:25 | 
 |
| | | tomaslaw | 24.09.2016 08:31:11 | Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wrocław - Siechnice
Posty: 4 #2336149 Od: 2016-7-28
| Cześć Mam podobny problem, z tą różnicą, że u mnie zdziera opony od wewnętrznej strony. Wczoraj ponownie byłem na geometrii i przy okazji fachman stwierdził, że mam do wymiany jeden drążek kierowniczy i tuleje wahaczy górnych, sam jednak przyznał, że nie jest pewny czy to jest przyczyną tak mocnego zdarcia opon. Zrobię wymianę, będę obserwował i dam znać czy jest jakiś efekt. Mimo to i tak czekam na jakieś inne sugestie. | | | okwas | 26.09.2016 10:14:11 | 
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: szczecinek
Posty: 32 #2336883 Od: 2015-10-16
| Mili koledzy geometria w kia nie ogranicza się do pokręcenia końcówkami drążków kierowniczych na wahaczach są jeszcze śruby z podkładkami owalnymi którymi reguluje się kąty.I teraz sprawdzić trzeba czy te serwisy geometrii próbowały tam regulować ( ślady odrdzewiacza na śrubach lub użycia klucza) jeśli takowych niema to regulacja była przeprowadzona nie fachowo. |
 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|