NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POWITANIA » WITAM UŻYTKOWNIKÓW I PASJONATÓW KIA SORENTO

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Witam użytkowników i pasjonatów Kia Sorento

  
scooterdoktor
09.07.2014 22:09:08
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 11 #1884891
Od: 2014-7-9
Jestem tu NOWY
Trafiłem tu bo zostałem obdarowany takim autkiem.
Fajny samochodzik ale zaczął mi sprawiać od razu problemy.
Próbuje go ogarnąć z wasza pomocą.bardzo szczęśliwy
Pomożecie
Michał
  
Electra03.05.2024 14:27:37
poziom 5

oczka
  
Falc77
09.07.2014 22:28:52
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAWOR DLS

Posty: 189 #1884906
Od: 2013-4-27
Pomożemy, pomożemy, ale napisz co i z czym to jesz wesołyRok, wersja, pojemność, skrzynia, etc.
_________________
Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki....
  
scooterdoktor
09.07.2014 22:38:07
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 11 #1884913
Od: 2014-7-9
To mam taka ślicznotkę z 2005 roku automat 2.5 CRDI
Ma 201 000 przejechane i była strasznie zaniedbana.
ma rozpięty napęd na przód brak wału do przekładni podobnież jakiś łańcuszek padł.
Brakowało kanapy tylnej ale z tym sobie poradziłem.
Za to mam problem z gaśnięciem auta.
Ale o ty szerzej zaraz napisze.zmieszany
  
scooterdoktor
09.07.2014 23:07:14
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 11 #1884939
Od: 2014-7-9
Auto użytkuje dwa tygodnie.
Robię nim dziennie od 150 do 250 km dziennie po mieście.
Jak go przejmowałem od starych właścicieli to dostałem informacje że jak się przy gazuje ostro pojedzie to auto potrafi sie wyłączyć czyli gaśnie silnik trzeba odczekać 2 min i zapala jedzie dalej. Przyjąłem do wiadomości.
Po czym po trzech dniach jazdy zaistniała taka usterka.
Potem zaczęła się pojawiać raz na dzień. Minął tydzień eksploatacji i auto zaczęło raz zarazem mieć problemy z odpalaniem. Dodam że ze względu na swoja prace tankuje go dość często małymi kwotami wiec często świeci się rezerwa. Podjechałem do znajomego serwisu chłopaki podłączyli kompa wyskoczył błąd P1186 dotyczy sady lambda przerwany obwód i drugi P1188 niskie cieśninie układu paliwowego. Panowie stwierdzili ze to może być czujnik na listwie. Moje pytanie było a może filtr paliwa ?? nie zacznij od czujnika.
Zamówiłem czujnik używany z gwarancja bo nowy od 400 zł do 1000 zł. w miedzy czasie w były weekend auto po zatankowaniu i wyjechaniu ze stacji odmówiło chęci współpracy, aż padł akumulator.
podjechał znajomy po godzinie odpaliliśmy z kabli i w asekuracji wróciłem na parkin pod dom.
Następnego dnia wykręciłem czujnik obejrzałem obejrzałem instalacje wkręciłem i odpaliłem auto. Wyjechałem na miasto . Jechałem spokojnie jak mu depnąłem na prostej rozłączył silnik. Po dwóch minutach zapalił i spokojnie przejeździł całe dwa dni.Wczoraj przyszedł czujnik wymieniłem. Pierwsze co dałem mu po garach i niestety po przejechaniu taka metoda dwóch kilometrów rozłączył silnik. Odpalił po dwóch minutach i spokojna jazda przejeździł ze mną całe 200 km. Niestety dziś po wyjechaniu już na rezerwie zgasł mi i odmówił posłuszeństwa. Stanął po małym warsztatem na Tarchominie i kicha. Kolega wyczytał na forum ze może to być wina jednak filtra paliwa. Wiec zamówiłem go i wymieniłem.Po wymianie ciężko zapala jak musie pod pompuje paliwo mechanicznie do filtra wypali je i gaśnie wkręca się normalnie na obroty i na wolnych. Wypala z filtra i koniec.
płacze i co o tym myślicie ?
Wyczytałem tu ze może to być jeszcze filtr w baku. Zachowuje się jak by nie była zasilania paliwem .
Pomożecie ???
  
krzysiek_ardie
10.07.2014 09:39:09
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Opole

Posty: 160 #1885124
Od: 2013-1-2
    scooterdoktor pisze:

    Auto użytkuje dwa tygodnie.
    Robię nim dziennie od 150 do 250 km dziennie po mieście.
    Jak go przejmowałem od starych właścicieli to dostałem informacje że jak się przy gazuje ostro pojedzie to auto potrafi sie wyłączyć czyli gaśnie silnik trzeba odczekać 2 min i zapala jedzie dalej. Przyjąłem do wiadomości.
    Po czym po trzech dniach jazdy zaistniała taka usterka.
    Potem zaczęła się pojawiać raz na dzień. Minął tydzień eksploatacji i auto zaczęło raz zarazem mieć problemy z odpalaniem. Dodam że ze względu na swoja prace tankuje go dość często małymi kwotami wiec często świeci się rezerwa. Podjechałem do znajomego serwisu chłopaki podłączyli kompa wyskoczył błąd P1186 dotyczy sady lambda przerwany obwód i drugi P1188 niskie cieśninie układu paliwowego. Panowie stwierdzili ze to może być czujnik na listwie. Moje pytanie było a może filtr paliwa ?? nie zacznij od czujnika.
    Zamówiłem czujnik używany z gwarancja bo nowy od 400 zł do 1000 zł. w miedzy czasie w były weekend auto po zatankowaniu i wyjechaniu ze stacji odmówiło chęci współpracy, aż padł akumulator.
    podjechał znajomy po godzinie odpaliliśmy z kabli i w asekuracji wróciłem na parkin pod dom.
    Następnego dnia wykręciłem czujnik obejrzałem obejrzałem instalacje wkręciłem i odpaliłem auto. Wyjechałem na miasto . Jechałem spokojnie jak mu depnąłem na prostej rozłączył silnik. Po dwóch minutach zapalił i spokojnie przejeździł całe dwa dni.Wczoraj przyszedł czujnik wymieniłem. Pierwsze co dałem mu po garach i niestety po przejechaniu taka metoda dwóch kilometrów rozłączył silnik. Odpalił po dwóch minutach i spokojna jazda przejeździł ze mną całe 200 km. Niestety dziś po wyjechaniu już na rezerwie zgasł mi i odmówił posłuszeństwa. Stanął po małym warsztatem na Tarchominie i kicha. Kolega wyczytał na forum ze może to być wina jednak filtra paliwa. Wiec zamówiłem go i wymieniłem.Po wymianie ciężko zapala jak musie pod pompuje paliwo mechanicznie do filtra wypali je i gaśnie wkręca się normalnie na obroty i na wolnych. Wypala z filtra i koniec.
    płacze i co o tym myślicie ?
    Wyczytałem tu ze może to być jeszcze filtr w baku. Zachowuje się jak by nie była zasilania paliwem .
    Pomożecie ???


Rozbierz koniecznie filtr w baku i wyczyść, przy tych objawach to podstawa. Następnie wymień filtr paliwa.
powodzenia
  
Falc77
10.07.2014 22:29:22
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAWOR DLS

Posty: 189 #1885663
Od: 2013-4-27
Jak wyczyścisz smok i dalej będzie ten efakt to napisz a powiem ci co trzeba wymienić. Ostatecznie pozbędziesz sie kłopotów...
_________________
Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki....
  
kogut3011
12.07.2014 00:04:38
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 34 #1886697
Od: 2014-6-25
Witam
Panowie kolejne moje pytanie. Moja kia czyli 2,5 automat ma z lewej strony przełącznik taki okrągły low 4*4 i auto, tak. jak się w ogóle włącza w tym aucie napędy znaczy na na cztery kola. Proszę o dość szczegółowy opis.
a i kolejna rzecz której nie wiem to na gałce zmiany biegów jest mały przycisk on/off to chyba tez coś związane z napędem.
  
Falc77
13.07.2014 10:03:19
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAWOR DLS

Posty: 189 #1887891
Od: 2013-4-27
Jak masz taki przełącznik to masz stały napęd 4x4, a LOW to jest reduktor, ten przełącznik na gałce to nie wiem.
_________________
Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki....
  
orze
05.08.2014 13:53:37
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 43 #1909568
Od: 2013-1-23
Obrazek
  
Electra03.05.2024 14:27:37
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POWITANIA » WITAM UŻYTKOWNIKÓW I PASJONATÓW KIA SORENTO

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny