
Grupa: Użytkownik
Posty: 1053 #292036 Od: 2009-6-24
Ilość edycji wpisu: 4 | Dzieki uprzejmości kolegi Administratora,RedNECK zamieszczam zebrane w całość dane techniczne:
DANE OGÓLNE: Silnik - wysokoprężny, common rail typ / liczba zaworów - R4 / 16 pojemność - 2.497 cm3 moc maksymalna / obr/min - 103 kW (140 KM) / 3800 obr/min moment obrotowy - 320 Nm / 2000 obr/min położenie wzdłużnie z przodu napęd - na tylną oś z elektrycznie załączanym napędem osi przedniej Skrzynia biegów 5 - mechaniczna Osiągi (fabryczne) prędkość maksymalna 170 km/h przyspieszenie 0-100 km/h 14,6 s Zużycie paliwa (fabryczne) miasto / trasa / średnie 11,2 / 6,9 / 8,5 l Wymiary długość / szerokość / wysokość 4567 / 1863 / 1804 mm rozstaw osi - 2710 mm Masa własna / dopuszczalna - 1981 / 2600 Pojemność bagażnika - 441 / 1751 l Pojemność zbiornika paliwa - 80 l Cena ok. 129.900,00 zł
NAPĘD 2HI (tylne koła) Ten tryb jest używany, podczas jazdy na normalnych dróg i autostrad.
4HI (wszystkie 4 kola) Ten tryb jest używany, podczas jazdy offroads, mokre lub pokryte śniegiem drogach z normalną prędkością. (co ciekawe nic nie pisza o suchym asfalcie w tej opcji)
4LO (wszystkie 4 kola) Użyj 4LO do wspinania lub zjazdu ze zniesienia , offroads i do holowania pojazdów, szczególnie w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na moc.
- PRZELACZANIE
2HI --> 4HI Obróć pokrętło z 2HI na tryb 4HI przy prędkości poniżej 80 km / h. Nie jest konieczne wciskanie pedał sprzęgła lub umieszczenie dźwigni zmiany w pozycje N (Neutral) (manualna skrzynia) lub umieszczenie dźwigni zmiany na N (Neutral)(Automatyczny Przekazanie). Podczas jazdy na wprost. 4HI --> 2HI Obróć pokrętło z 4HI na tryb 2HI przy prędkości poniżej 80 km / h. Nie jest konieczne wciskanie pedał sprzęgła lub umieszczenie dźwigni zmiany w pozycje N (Neutral) (manualna skrzynia) lub umieszczenie dźwigni zmiany na N (Neutral)(Automatyczny Przekazanie). Podczas jazdy na wprost. Jeśli tryb 2HI sie nie przelaczyl sproboj poraz kolejny przekrecic pokrętło na pozycje 2HI.
4HI <--> 4LO 1. Zatrzymac pojazd. 2. Wcisnac pedał sprzęgła dla manualnej skrzyni biegów lub umieścić dzwignie na N (Neutral) dla automatycznej skrzyni biegów. 3.Przelaczyc pokretlo z pozycji 4HI na 4LO jak chcemy wybrac 4LO
- lub przelaczyc pokretlo z pozycji 4LO na 4HI jak chcemy wybrac 4HI
4. Przed zwolnieniem pedału sprzęgła (Manualna) lub przesuwanie do innych zakresów z zakresu N (Automatyczna), odczekać na odpowiedni kontrolke ktora sie włączyć lub wyłączyć na zegarach.
co ciekawe nie jest podane z jaka predkoscia sie jedzie na 4 LO Predkosci widzialem tylko podane do automatycznej skrzyni biegow ( to tak na biegu przetlumaczone z instrukcji)
DANE TECHNICZNE FELGI STALOWEJ i ALUMINIOWEJ
OPIS: Felga Kia Sorento 7Jx16CH, ET45, 5/139,7, śr. otw. 95.3
INFORMACJE DODATKOWE:
Średnica [cal] : 16 Szerokość [cal] : 7 Ilość śrub : 5 Rozstaw śrub [mm] : 139,7 Osadzenie felgi / ET [mm] : 45 Średnica otworu centrującego [mm] : 95,3 Opony 245/70 R16
WYMIARY NADWOZIA Rozstaw osi [mm] 2710 Promień zawracania [m] 6 Prześwit [mm] 203 Zwis przedni [mm] 823 Zwis tylny [mm] 1029 Szerokość całkowita [mm] 1863 Rozstaw kół osi przedniej [mm] 1580 Rozstaw kół osi tylnej [mm] 1580 Wysokość całkowita [mm] 1730 Długość całkowita [mm] 4570 Właściwości terenowe Kąt wejścia [st.] 27 Kąt zejścia [st.] 26 Kąt rampowy [st.] 122 Maksymalna głębokość brodzenia [mm] 405 Przestrzeń ładunkowa Minimalna pojemność bagażnika [litry] 441 Maksymalna pojemność bagażnika [litry] 1960 Masy Masa własna [kg] 1981 Dopuszczalna masa całkowita [kg] 2600 Maksymalna ładowność [kg] 619
PARAMETRY HAKA HOLOWNICZEGO D = 14,9 kN - teoretyczna siła odniesienia działająca na hak holowniczy S = 140 kg - maksymalny nacisk pionowy na kulę haka holowniczego R = 3500 kg - dopuszczalna masa całkowita przyczepy Q = 24,6 kg - ciężar haka holowniczego
|