| |
niedziu | 06.02.2010 18:28:54 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=42778)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: NIEDZIU-ŁÓDŹ
Posty: 21 #442901 Od: 2009-12-28
| Jeden z kolegów kidys pisal o tym problemie przy skreconych kolach max w lewo lub w prawo blokuje sie tylne kolo _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDI ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna ROK PRODUKCJI: 2003 |
| |
Electra | 08.02.2025 13:26:35 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
Admin | 06.02.2010 18:34:08 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #442909 Od: 2009-2-1
Ilość edycji wpisu: 1 | I znalazłeś rozwiązanie? Ale o co chodzi? |
| |
niedziu | 06.02.2010 18:56:23 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=42778)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: NIEDZIU-ŁÓDŹ
Posty: 21 #442932 Od: 2009-12-28
Ilość edycji wpisu: 1 | Dzisiaj wyjezdzajac z parkingu przy maksymalnie skreconych kolach przednich blokuje sie kolo tylne _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDI ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna ROK PRODUKCJI: 2003 |
| |
Admin | 06.02.2010 18:59:16 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #442933 Od: 2009-2-1
Ilość edycji wpisu: 1 | Skąd wiesz że tylne koła, jeśli masz taki napęd jak ja , to przy przełączeniu na 4HI ( druga pozycja ) blokuje lekko przednie koła. Czuć zdecydowany opór. |
| |
niedziu | 06.02.2010 19:10:28 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=42778)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: NIEDZIU-ŁÓDŹ
Posty: 21 #442943 Od: 2009-12-28
| Mam przelaczenie na lov i auto. Jezdze na auto ,dzisiaj zona zalwazyla jak cofalem tylne kolo szuralo _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDI ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna ROK PRODUKCJI: 2003 |
| |
niedziu | 06.02.2010 19:14:42 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=42778)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: NIEDZIU-ŁÓDŹ
Posty: 21 #442952 Od: 2009-12-28
| Pisalem wczesniej nie mialem napedu przednigo padl elektromagnez w skrzyni biegów.Po tygodniu problem nastepny _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDI ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna ROK PRODUKCJI: 2003 |
| |
Admin | 06.02.2010 19:21:47 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #442983 Od: 2009-2-1
Ilość edycji wpisu: 3 | Przy cofaniu miałeś sztywne tylne koło ... mogą to być okładziny hamulca pomocniczego jeśli tylko usterka występuje jak jedziesz do tyłu, lub coś z tylnym dyfrem .
Albo sprawdź tu:
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Szkrabik | 06.02.2010 19:25:17 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=37083)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Śląskie
Posty: 143 #442996 Od: 2009-9-29
| Może głupie pytanko ale czy ta blokada nie była spowodowana zaciągniętym ręcznym hamulcem ?? jeśli miałeś zaciągnięty i po zwolnieniu dźwigni ręczy przymarzł to taki objaw może wystąpić ![smutny](/emot/icon_sad.gif) _________________ KIA SORENTO SILNIK - 2,5 CRDi PALIWO - BREJA SKRZYNIA - AUTOMAT ROK - 2004 KOLOR - SREBERKO
GG:582940 |
| |
niedziu | 06.02.2010 19:37:21 |
![](avatar.asp?id_zdjecia=42778)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: NIEDZIU-ŁÓDŹ
Posty: 21 #443009 Od: 2009-12-28
| Reczny odpada, obiaw jeest do przodu i do tylu ale tylko przy maksymalnie skreconych kolach,czuc opur wczesniej nie bylo dopiero od wczoraj , przy delikatnym skrecie nic nie czuc _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDI ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Manualna ROK PRODUKCJI: 2003 |
| |
iggo | 06.02.2010 19:51:08 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Lubuskie/k. Zielonej Góry
Posty: 56 #443026 Od: 2009-3-4
Ilość edycji wpisu: 1 | Nie czaję, chodzi o to czy na zalączonych 4x4 przy skręcie "szoruje " tylne koło?- tak, i to normalne w końcu przy 4x4 w obu- 4 LO i 4 HI jest zblokowany dyfer. Przynajmniej w wersjach do 2006 manual. Nie szoruje- czyli m.rożn działa "normalnie" np. w audi quattro, a tam też w końcu 4x4, ale bez blokady dyferencjału.
BTW- ostatnio podwoziłem córkę do szkoły- parking zasypany tak do polowy koła. Wjechałem- od tak jak czołg- wyjeżdżałem- i całe szczęście, że jest ta blokada bo inaczej lipa. VW touareg nawet nie chciał ruszyć, to samo vitara- a stali na samym początku śladu mojego "toru w śniegu" ![jęzor](/emot/icon_razz.gif)
Po lesie także śmigałem (jak były większe mrozy i śnieg nie był tak mokry), szlag tylko z dołami przysypanymi śniegiem!!!!, ale czołg dał radę![wesoły](/emot/icon_smile.gif)
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
prek | 08.02.2010 13:29:23 |
![poziom 1](star_icon1.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=33045)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 34 #444353 Od: 2009-7-7
Ilość edycji wpisu: 1 | Objaw podobny do tego co miałem po zlocie w Legionowie.
Byłem u kilku czarodziejów od 4x4 i nikt nie był w stanie stwierdzić co się dzieje. Ponieważ na zlocie śmigaliśmy bo niezłych kałużach (najlepiej wie o tym maska) to pomyślałem że może zamokły kable od sterownika przełączania napędów które podobno są nie najlepiej zabezpieczone. Wg. mnie przełącznik odłączał reduktor na skrzyni a nie rozłączał napędów i dlatego był taki objaw. Odstawiłem na 3 dni auto do ciepłego garażu i problem zniknął, byłem jeszcze w kolejnym warsztacie ale powiedzieli że jeśli nie zobaczą na własne oczy co się dzieje to nie potrafią pomóc. Ponieważ od listopada zdarzyło mi się coś podobnego tylko raz (a z uroków zimy i napędów 4x4 korzystałem wielokrotnie) i ustąpiło po kilku przełączeniach z opcji auto na low to na chwilę obecną nic z tym nie robię a diagnozy były różne od reduktora po mosty.
http://www.kiasorento.iq24.pl/default.asp?grupa=109496&temat=54450 _________________ KIA Sorento 2006 r. 2,5 CRDi manual 94 500 km
[/url] |
| |
Electra | 08.02.2025 13:26:35 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
maska | 09.02.2010 16:06:07 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=36109)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 672 #445979 Od: 2009-9-10
| ano Prek wiem ale ja takich objawów nie mam Co do kabli to warto je zabezpieczyć, bo faktycznie fabryczne zabezpieczenie jest do d... Problem sprowadza się do wlezienia po czołg i zastosowania koszulki termo, albo innego wynalazku ![wesoły](/emot/icon_smile.gif) _________________ Sorento 2005 teraz już 80tyś km :) 2,5 CRDi automat 140 kucyków Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :) grafitowy metalik chyba full wypas bez skóry :) |
| |
betina_t | 13.03.2010 20:54:35 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=34636)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #492264 Od: 2009-8-10
| Temat przeniesiony na nowe forum-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|