| |
pawe25 | 08.11.2011 22:27:03 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #798976 Od: 2011-11-8
| Witam,
Moje Sorento zaraz po uruchomieniu silnika kopci na niebiesko występuje to tylko przy odpalaniu na zimnym silniku. Naprawiłem wtryski i wymieniłem przepływomierz oraz uszczelniacze zaworowe i dalej pojawia się ten sam problem. Co jeszcze może być nie tak?Macie jakieś pomysły? ![wesoły](/emot/icon_smile.gif) _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDi PALIWO: OLEJ NAPĘDOWY SKRZYNIA BIEGÓW: MANUAL ROK PRODUKCJI:2002 KOLOR:SREBRNY metalik |
| |
Electra | 12.02.2025 22:32:05 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
pietrek | 08.11.2011 22:51:35 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #798985 Od: 2011-10-14
| Witaj. Może być tak, że któraś ze świec żarowych kończy już swój żywot. |
| |
krychu62 | 09.11.2011 01:14:58 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #799021 Od: 2011-10-29
| Witaj.Robiłeś coś przy pompie wtryskowej może być za wczesny zapłon. |
| |
bartixr | 09.11.2011 08:11:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #799062 Od: 2011-5-11
|
kolega chyba o wtrysku chciał napisać, ale to nie ma nic do rzeczy.
Jedynie duza dawka startowa moze miec wpływ na chmurkę niedopalona. ale jesli to jest dym niebieski - czuć spalony olej silnikowy to sprawdź 2 rzeczy kolego:
1. czy turbina nie puszcza oleju jeśli ją masz (nie patrzyłem jaki masz motor), moze puszcac zarówno po strronie zimenj jak i ciepłej i objawy będa podobne - chmurka dymu.
2. Zmież kompresję w cylidrach, bo jesli uszczelnienia zaworów zrobione to zostają pierścienie.
Trzeba też rozwazyc uszczelke pod głowica, co na jej temat ?
|
| |
rings | 09.11.2011 09:06:53 |
![poziom 1](star_icon1.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=46931)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Pruchna (śląskie)
Posty: 35 #799080 Od: 2010-2-27
| sprawdź tutaj www.klubsorento.pl to nowy adres forum![bardzo szczęśliwy](/emot/icon_biggrin.gif) _________________ KIA SORENTO 3.5l V6 benzyna złoty metalik 2005 2wd A/T |
| |
pawe25 | 09.11.2011 10:18:51 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #799119 Od: 2011-11-8
| Niestety jeśli chodzi o www.klubsorento.pl to od miesiąca próbuje się zalogować i niestety są to nie udolne próby. Turbo jest nowe, oleju nie pobiera, uszczelka pod głowicą jest nowa. To jest układ common rail. Zapach niedopalonej ropy.Mam różnice 2 bary na cylindrach czy to może być przyczyną? _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDi PALIWO: OLEJ NAPĘDOWY SKRZYNIA BIEGÓW: MANUAL ROK PRODUKCJI:2002 KOLOR:SREBRNY metalik |
| |
rings | 09.11.2011 11:44:59 |
![poziom 1](star_icon1.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=46931)
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Pruchna (śląskie)
Posty: 35 #799167 Od: 2010-2-27
| pawe25 pisze:
Niestety jeśli chodzi o www.klubsorento.pl to od miesiąca próbuje się zalogować i niestety są to nie udolne próby. Turbo jest nowe, oleju nie pobiera, uszczelka pod głowicą jest nowa. To jest układ common rail. Zapach niedopalonej ropy.Mam różnice 2 bary na cylindrach czy to może być przyczyną?
to forum jest w likwidacji,ostatnio były małe problemy techniczne na nowywm forum ale teraz powinno być ok, na nowym jest nas ponad 1000,jeżeli dalej nie możesz się zalogowć napisz do mnie na priv a skontaktuję cię z adminem _________________ KIA SORENTO 3.5l V6 benzyna złoty metalik 2005 2wd A/T |
| |
bartixr | 09.11.2011 11:56:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #799172 Od: 2011-5-11
| pawe25 pisze:
Niestety jeśli chodzi o www.klubsorento.pl to od miesiąca próbuje się zalogować i niestety są to nie udolne próby. Turbo jest nowe, oleju nie pobiera, uszczelka pod głowicą jest nowa. To jest układ common rail. Zapach niedopalonej ropy.Mam różnice 2 bary na cylindrach czy to może być przyczyną?
z twoich opisów wynika,ze możesz mieć dużą dawkę startowa i poprostu faktycznie nie dopala ropy. Jeśli to dawka startowa, to nic poważnego, ale jeśli chcesz mieć spokój należy skorygować wartości w sterowniku kompa.
|
| |
pawe25 | 09.11.2011 12:25:52 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 6 #799181 Od: 2011-11-8
| Czy ktoś z Was miał taki problem? Udało się to jakoś skorygować?
_________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDi PALIWO: OLEJ NAPĘDOWY SKRZYNIA BIEGÓW: MANUAL ROK PRODUKCJI:2002 KOLOR:SREBRNY metalik |
| |
borowka40 | 09.01.2013 23:47:57 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 11 #1136111 Od: 2012-1-14
| Witam , mam podobny problem z moim autem... z tym że u mnie po zapaleniu na zimnym silniku kopci na biało i strasznie czuć nie dopaloną rope..i słychać że nie pracuje na jeden tłok(3)..po przejechaniu kilkunastu metrów przechodzi wszystko i jedzie normalnie..słychać stukanie zaworów.. ale rozrząd jest tak jak ma być.. zmieniony jest czujnik położenia wału i czujnik wyprzedzenia kąta zapłonu przy wałku rozrządu.. do tego są nowe wtryski i turbina... nie ubywa wody ani oleju. Proszę jeśli ktoś miał podobny problem o kontakt.
|
| |
borowka40 | 09.01.2013 23:49:19 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 11 #1136112 Od: 2012-1-14
| borowka40 pisze:
Witam , mam podobny problem z moim autem... z tym że u mnie po zapaleniu na zimnym silniku kopci na biało i strasznie czuć nie dopaloną rope..i słychać że nie pracuje na jeden tłok(3)..po przejechaniu kilkunastu metrów przechodzi wszystko i jedzie normalnie..słychać stukanie zaworów.. ale rozrząd jest tak jak ma być.. zmieniony jest czujnik położenia wału i czujnik wyprzedzenia kąta zapłonu przy wałku rozrządu.. do tego są nowe wtryski i turbina... nie ubywa wody ani oleju. Proszę jeśli ktoś miał podobny problem o kontakt.
a i świece też są nowe....
|
| |
Electra | 12.02.2025 22:32:05 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
kamar | 20.05.2013 22:35:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #1454911 Od: 2013-5-20
| Witam,koledzy napiszcie prosze jak usuneliscie ta usterke poniwaz u mnie dzieje sie to samo. Pozdrawiam |
| |
borowka40 | 20.05.2013 23:41:50 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 11 #1454955 Od: 2012-1-14
| Witam, ja z tym jeżdżę ponieważ sprawdzone wszystko łącznie ze zmianą komputera wtrysku i dalej to samo... jest ciepło więc jest jeszcze lepiej z tym dymieniem... |