| |
Jeremi | 16.03.2018 21:17:31 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #2527236 Od: 2018-3-16
| Witam, Niedawno stałem się posiadaczem Kia Sorento 2.5 CRDi 2007 i już pierwsza awaria. Proszę o pomoc... Sorenciak podczas jazdy nagle stracił moc i zaczął dymić na czarno, jednocześnie pojawiło się cykanie słyszalne podczas pracy silnika. 3 objawy jednocześnie. Teraz w ogóle nie ma mocy, od pierwszego już biegu na pełnym gazie nie chce przyspieszać, dymi na czarno, wszystkiemu temu obecne jest silnikowe cykanie! Błagam o pomoc! |
| |
Electra | 08.02.2025 10:12:57 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
ronin | 16.03.2018 23:05:40 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 114 #2527267 Od: 2014-12-19
Ilość edycji wpisu: 1 | Jak chcesz pomocy to nie pisz na pierwszym lepszym forum które wypluł wujek google. Sam widzisz ze tu nikogo nie ma. http://www.klubsorento.pl/forum/index.php Na poczatek do sprawdzenia połączenia między turbo intercolerem a kolektorem jak również samo turbo. Objawy rozszczelnionego dolotu lub awarii turbo. Na przyszłość.... najpierw czytać forum potem kupować samochód. Oszczędza to masę kasy i czasu. |
| |
Jeremi | 16.03.2018 23:11:11 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #2527271 Od: 2018-3-16
| Dzięki, zastosuje się. Na cytowanym forum nie mogłem się zarejestrować. Ale ponowię próbę. Dziękuje również za informacje. Zacznę od turbo. Pozdrawiam. |
| |
ronin | 16.03.2018 23:19:41 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 114 #2527274 Od: 2014-12-19
Ilość edycji wpisu: 1 | Zacznij od sprawdzenia szczelności połączeń w dolocie jak i szczelności intercoolera. W drugiej kolejności sprawdz turbo i podciśnieniowy system sterowania turbo. Może wezyk spadł lub jest nieszczelność na podciśnieniu. Fakt, na wspomnianym forum są prowadzone prace konserwacyjne i mogą być trudności z rejestracją. Próbuj do skutku w końcu cie wpuści. Tam jest cała masa ludzi z wiedzą i dużo do poczytania. |
| |
ronin | 16.03.2018 23:27:34 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 114 #2527275 Od: 2014-12-19
Ilość edycji wpisu: 1 | Jesli objawom nie towarzyszy świst lub syk uciekającego powietrza to raczej szukał bym przyczyny w turbo lub podciśnieniowym sterowaniu turbo (nieszczelność, urwany/spadnięty weżyk od podciśnienia) Ewentualnie zatarte turbo. |
| |
Matis3211 | 17.03.2018 14:23:21 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #2527388 Od: 2018-3-11
| zastanowił bym się jeszcze nad wtryskami |
| |
Jeremi | 18.03.2018 12:07:50 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #2527595 Od: 2018-3-16
| Przewody turbo całe. Komputer nic nie wykazuje. Wykonano test wtrysków, po 3 kręceniach pełne strzykawki. Po teście już nie odpalił, zbuntował się, podobno przez zbyt dużą podaż paliwa nie może się odpowietrzyć. (?) Został już w miejscu diagnozowania. Sprawdzą jeszcze kilka rzeczy. Już trzymam się za kieszeń! Dla zainteresowanych podobnymi objawami podam później co było przyczyną.![płacze](/emot/icon_cry.gif) |
| |
ronin | 18.03.2018 12:47:43 |
![poziom 3](star_icon3.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 114 #2527612 Od: 2014-12-19
Ilość edycji wpisu: 1 | To już pisz w temacie który założyłeś na tym drugim forum. Tu nie ma tych "zainteresowanych" prawie wcale, nikt tego nie przeczyta. Post napisany dość chaotycznie, ciężko coś z tego zrozumieć. Ale.... Coś jet nie tak. Nie możliwe żeby wszystkie wtryski na raz tak lały. Nie było by najmniejszej szansy odpalić silnika i to już od dawna. Skoro stało się to teraz i to tak nagle to mechanicy spier.. coś w trakcie testu. Nie przeprowadza się tak testu ze kręci się silnikiem bez odpalania. Odpala się silnik mierzy czas i porównuje różnice. Zjebali coś w trakcie robienia testu i dlatego nie możesz odpalić. |
| |
Jeremi | 18.03.2018 21:00:47 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #2527773 Od: 2018-3-16
Ilość edycji wpisu: 1 | Tak, tak. Przeniosłem się tam. ,) Dla poszukujących rozwiązania podobnego problemu, zapraszam na http://www.klubsorento.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=14287 Będę informował na bieżąco co wynika z naprawy. |
| |
Electra | 08.02.2025 10:12:57 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|