| |
sfinx | 28.01.2010 19:50:39 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Stargard
Posty: 4 #429898 Od: 2009-11-19
| Witam
Mam problem, zdarza się że auto po wpadnięciu w dziurę w jezdni odłącza napęd. Silnik zaczyna pracować na lekko podwyższonych obrotach, nie reaguje na pedał gazu i nie daje napędu na koła pomimo zapiętego przełożenia "D". Ostatnio wystarczyło trzaśnięcie maską i był ten sam skutek. Pomaga wyłączenie silnika i ponowne odpalenie. Dzisiaj rano wpadłem w wyrwę w jezdni i zrobiło się to samo i jako gratis nie zadziałał ABS na śniegu, skutkiem czego wpakowałem się na auto z przodu. Co może być przyczyną? Podłączenie komputera nie pokazuje błędów.
P.S. poszukuję przedniej prawej lampy (białej) i zderzaka w kolorze srebrnym... _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Automat 4b ROK PRODUKCJI: 2002 KOLOR:srebrny (dwukolorowy) |
| |
Electra | 22.05.2025 11:06:52 |

 |
|
| |
autorus | 29.01.2010 08:42:21 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 477 #430221 Od: 2009-12-11
| uzupełnij profil, nie wiadomo co masz  |
| |
spider2you | 29.01.2010 09:30:30 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Krasne k/Rzeszowa
Posty: 1659 #430248 Od: 2009-5-11
| Właśnie kolego - nie wiemy, jakie masz auto.
Co do lampy to mam w idealnym stanie prawą, ale z czarnym środkiem. |
| |
sfinx | 04.02.2010 14:21:55 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Stargard
Posty: 4 #440039 Od: 2009-11-19
| Nikt nie spotkał się z tego typu usterką? Może w samochodzie innej marki? Może choć jakieś podejrzenia gdzie szukać? _________________ KIA SORENTO SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: Automat 4b ROK PRODUKCJI: 2002 KOLOR:srebrny (dwukolorowy) |
| |
kolino | 04.02.2010 19:22:09 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kwidzyn
Posty: 22 #440339 Od: 2009-10-1
| Zacznij od potencjometru pod pedałem gazu. Może być złe połączenie na złączu potencjometru i pod wpływem wstrząsów nie łączy.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
To jest podwójny potencjometr. Napięcia na wyjściach każdego potencjometru powinny być odpowiednio: zasilanie 5V / masa GND / 0,3V - 4,5V w zależności od położenia pedału gazu
Dokładna specyfikacja:
2.Check the Power Supply Circuit of the Sensor 1. Turn the ignition switch off and Disconnect the accelerator pedal sensor connector. 2. Ignition Switch: ON 3. Measure the power Supply Voltage to accelerator pedal sensor (APS 1) using a multimeter. Voltage : 4.7 - 5.1 V
3.Check the Ground Circuit of the Sensor 1. Ignition switch: OFF 2. Disconnect the accelerator pedal sensor connector. 3. Check the conduction between the connector ground terminals of the wiring side (APS 1) and the body side of the sensor.
4.Check the Input Signal of the Sensor 1. Connector: Connect 2. Ignition Switch: ON Change the measurement window to oscilloscope voltage 3. Measure the voltage between sensor output terminal(APS 1) and sensor ground. Voltage: Idle position: 0.3 - 0.9 V When fully open: 3.6 - 4.5 V _________________ KIA SORENTO SILNIK - 3,5V6 ROK - 2006 |
| |
betina_t | 13.03.2010 11:59:46 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #491490 Od: 2009-8-10
| Temat przeniesiony na nowe forum-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Electra | 22.05.2025 11:06:52 |

 |
|