| |
franzkru | 30.01.2014 10:45:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1730758 Od: 2013-3-25
| Witam, Szef warsztatu w którym zostawiłem swoją Kie Sorento powiedział mi że powodem dla którego wydmuchało mi po raz drugi uszczelkę pod głowicą jest skrzywiony blok. Czy ktoś z was ma jakiekolwiek doświadczenie związane ze szlifowaniem bloku i mogłby się podzielić informacjami na temat tego ile orientacyjnie to może kosztować ? |
| |
Electra | 26.04.2024 02:03:21 |
|
|
| |
daisyfk | 30.01.2014 12:11:34 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 9 #1730886 Od: 2014-1-9
| To nie problem. Czy to benzyna czy diesel ? |
| |
franzkru | 30.01.2014 12:30:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1730929 Od: 2013-3-25
| Disel - silnik 2,5 Crdi. Co rozumiesz pod pojęciem "to nie problem" ? |
| |
niekraszewicz | 30.01.2014 13:26:56 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #1730995 Od: 2012-4-2
| Ma racje to Nie Jest Problem, wyjmujesz blok szlifujesz go rozsądnie, planujesz głowicę składasz i po kłopocie. Lub kupujesz drugi słupek, zależy kto co lubi ja bym osobiście remontował, może i drożej ale pewniej. |
| |
franzkru | 30.01.2014 14:03:22 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1731024 Od: 2013-3-25
| Ok, dzięki za odpowiedz. A ktoś z was może mi cos powiedzieć o orientacyjnej cenie ? Gość z warsztatu powiedział mi 1000zl za robociznę, plus szlifowanie jakieś 150zl, plus pierścienie, plus uszczelki itd. Ale nie był mi w stanie określić ceny za całość. Planowanie głowicy robiłem 2tys km temu przy poprzedniej wymianie uszczelki i wyszło że to jednak krzywy blok.. |
| |
niekraszewicz | 30.01.2014 14:32:26 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #1731045 Od: 2012-4-2
| głowicę trzeba zawsze sprawdzić juz samo przykręcenie ją delikatnie deformuje. |
| |
daisyfk | 30.01.2014 18:45:54 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 9 #1731276 Od: 2014-1-9
| Koszt rozbrojenia i uzbrojenia diesla , jest wielokrotnie droższy. Choćby drogie jednorazowe przewosy (rurki) ciśnieniowe. |
| |
franzkru | 30.01.2014 20:41:04 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 5 #1731408 Od: 2013-3-25
| No wszystko fajnie ale dalej nie wiem czy kupic inny używany silnik czy robic remont tego.
|
| |
Falc77 | 31.01.2014 08:38:46 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #1731655 Od: 2013-4-27
| Poproś fachowca niech Ci pomierzy gładzie cylindrów czy nie ma dużego owalu, progu, etc. czy jest sens, to sam musisz sobie odpowiedzieć po diagnozie. Nikt Ci nie poda konkretnej sumy z sufitu, wszystko wychodzi w trakcie, a to szlif cylindrów, a jak tak, to i tłoki trzeba kupić nadwymiar, może panewki od razu jak chcesz zrobić porządnie, nie da się okreslić ostatecznej ceny remontu "na oko". _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
biba7 | 31.01.2014 19:14:08 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #1732467 Od: 2013-1-28
| może się mylę ale od kiedy disel ma uszczelkę pod głowicą? |
| |
Falc77 | 01.02.2014 16:23:14 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #1733359 Od: 2013-4-27
| Na pewno się mylisz, każde auto ma uszczelkę pod głowicą cylindrów. Jak inaczej wyobrażasz sobie połączenie i uszczelnienie tego połączenia ? _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
Electra | 26.04.2024 02:03:21 |
|
|