NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » CENNIK CZĘŚCI I NAPRAW » WTRYSKI, CZUJNIKI, \

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

wtryski, czujniki, \

  
marcelo8
04.03.2009 19:14:03
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kielce

Posty: 671 #234007
Od: 2009-2-22
wtryski można kupić od 1700 do 2400. realna cena do zapłacenia to 1900zł /szt.
czujniki: na pompie: ok. 600zł
regeneracja wtrysku: ok 500zł /szt. z roczna gwarancją czyli9 tyle ile na nowy za 1900.
  
Electra26.04.2024 12:49:19
poziom 5

oczka
  
BubRb
29.07.2009 14:13:41
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: lubuskie

Posty: 142 #297455
Od: 2009-7-29
Polecam Diesel Service Piła.... konkret...
_________________
2,5CRDi/2004/manual
  
jfk68
29.07.2009 16:54:52
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 117 #297506
Od: 2009-6-21
Moje wtryski Panowie układały się ze dwa lata. Szwankowały i były wymieniane ale to było naszczęście na gwarancji.Jak na razie poukładały się i jest wszystko Ok .Poza tym autko ma dopiero 65 tyś km.Pozdrawiam
  
BubRb
29.07.2009 17:09:10
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: lubuskie

Posty: 142 #297516
Od: 2009-7-29
Witam..
Nie było problemu z wtryskami, poza tym, że poprzedni właściciel chciał zrobić z auta rakiete i dołozył tzw. Power Box`a.... od tego momentu zaczęły się problemy... jestem zwolennikiem sotoswania rozwiązań fabrycznych...
Wtryski mam po regeneracji...i wydaje się OK.. obaczymy.. wesoły
Poza tym zapraszam do wątku: http://kiasorento.iq24.pl/default.asp?grupa=95745&temat=38565
_________________
2,5CRDi/2004/manual
  
marcelo8
29.07.2009 20:54:54
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kielce

Posty: 671 #297590
Od: 2009-2-22
wtryski po regeneracji masz ale czy ktoś proponował Ci płukanie układu paliwowego, skąd wiesz czy wtrysk nie jest "podwieszony" przez jakiegoś paprocha?
Czy po regeneracji Wymieniałeś filtr paliwa? przed założeniem wtrysków?
Czy stosowałaś jakieś uzdatniacze do paliwa?
  
BubRb
29.07.2009 23:14:40
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: lubuskie

Posty: 142 #297651
Od: 2009-7-29


Ilość edycji wpisu: 1
Historia jest długa:
1. pęknięta nasada wtryskiwacza - wymiana, przy okazji okazało się, że jeden z wtryskiwaczy to jakiś noname więc również został wymieniony.
2. przy prędkości ok.100-120 gaz do dechy i auto się wyłączyło.... check engine... kontrola na komp. w serwisie... brak błędów.. wszystko jest. OK.
3. powtórka... prędkość ok.120 gaz do dechy i auto się wyłączyło....check engine...
4. kontrola w dobrym serwisie... pierwsze spostrzeżenie serwisanta po co Panu ten chip (power box).... zbyt duza dawka paliwa i głupieje... poza tym sprawdzenie przelewów - i jeden z wtryskiwaczy "leje"...i to mocno...
5. po tym wszytskim, po wysłuchaniu wielu tęgich głów, doszedlem do wniosku, że to wtryski...
6. żadnych kontroli układów paliwa.. rzeczywiście... natomias filtr paliwa zmieniany regularnie z filtrem oleju i olejem..czyli co 10 tyś...
Tylko tyle, a może aż tyle zrobiłem... może i za dużo... może niepotrzebnie... Dodać trza, że tankujemy się wyłącznie na Orlenie... czy dobrze ?!
_________________
2,5CRDi/2004/manual
  
marcelo8
29.07.2009 23:38:10
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kielce

Posty: 671 #297658
Od: 2009-2-22
u mnie po zdemontowaniu power boxa był brudny czujnik ERG czy EGR chodzi o czujnik recyrkulacji spalin, wystarczyło wyczyszczenie za 20zł i kawka nigdy mi juz nie zgasła przy przyspieszaniu. Z tym że wcześniej miałem wykonany test wtryskiwaczy (100zł) i wyszedł idealnie, więc serwis szukał błędu gdzie indziej aż znaleźli pudełko tuningowe i przy nastepnej wizycie w serwisie wyczyścili ten czujnik recyrkulacji.
To że tankujesz na orlenie to ok. byle nie na małych stacjach. Z tego co mówią mechanicy i pompiarze to najgorsze (najbardziej suche, poprzez maksymalne ilości dodatków bio) paliwo jest na bp.
powiedz jeszcze czy mocno leje ten co stuka? i czy na luzie (bez gazu)?
  
BubRb
29.07.2009 23:55:24
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: lubuskie

Posty: 142 #297667
Od: 2009-7-29
Nie no teraz już nie leje... nie ma dymków białych/czarnych... jest ok...
Przed regeneracją zrobili test przelewów wyszedł koszmarnie... po regeneracji nie było dyskusji.. ideal..
_________________
2,5CRDi/2004/manual
  
betina_t
10.03.2010 01:47:33
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #487070
Od: 2009-8-10
[TEMAT PRZENIESIONY NA NOWE FORUM] -

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
Electra26.04.2024 12:49:20
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » CENNIK CZĘŚCI I NAPRAW » WTRYSKI, CZUJNIKI, \

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny