![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #409159 Od: 2009-2-1
Ilość edycji wpisu: 1 | W końcu dostałem zgodę na naprawę zamka i wybór warsztatu. Pierwsze co to poleciałem do mojego warsztatu gdzie serwisuję auto " Autoryzowany Serwis KIA " Warszawa ul. 1 Sierpnia 10 . Wszystko jest w komputerze ,przeglądy , dają auto zastępcze , mam blisko itp. Najpierw na recepcji powiedzieli mi ,że to nie tu , tylko koło salonu . Dobra , jestem . Patrzę na drzwiach PZU , ale nie zrażam się , wchodzę . No i zaczęło się lanie wody . Że zrobią , ale muszę jakieś papierki przedstawić , dokumenty , zgody , ogólnie wygonili mnie stamtąd .
Pomyślałem sobie,że coś jest nie tak. Chcę dać im zarobić a oni mnie wywalają w kuble wody?
Na drugi dzień , czyli dzisiaj pojechałem do innego Serwisu , na Czyżewską 3 .
A tam od razu : proszę tu jest upoważnienie naszego warsztatu , proszę przesłać o Link4 resztę już załatwimy, są dwa komplety zamków na stanie , wiec zrobimy to szybko .
Szczęka mi opadła . I co teraz mam zrobić . Nie chce naprawiać auta na Czyżewskiej , wolę w swoim serwisie ( auto zastępcze , historia pojazdu ). Pojadę jutro z rana na 1 Sierpnia , może zawołam kierownika , powiem jak mnie potraktowano tu i tu , uwypuklę różnice .
Ale ,żeby taka różnica z traktowaniu klienta . Zgroza
|