| |
robson605 | 30.11.2013 16:05:54 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: stargard
Posty: 5 #1673169 Od: 2013-11-16
| Raczej normalna cena cos tak wyglada jakby nie bylo zasilania bo konrolka nie reaguje wcale nawet przy rozruchu silnika
|
| |
Electra | 08.02.2025 07:56:23 |
|
|
| |
vokal | 30.11.2013 17:23:23 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 227 #1673225 Od: 2013-1-16
| Lampki zapalają się po włączeniu zapłonu? Sprawdzałeś bezpiecznik od TCCS przy lewej nodze kierowcy? Oczyściłeś kostki na reduktorze? Jaki masz typ napędu? Auto/Low, czy 2H/4H/4L? _________________ "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę." |
| |
robson605 | 22.12.2013 09:59:50 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: stargard
Posty: 5 #1693019 Od: 2013-11-16
| I wszystko gra brak bezpiecznika ktos go wyciągnął |
| |
miroslawabr | 16.03.2015 09:04:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #2068826 Od: 2015-3-16
| Mam problem z załączeniem napędów .Kontrolka napędów świeci się cały czas a napędy nie włączają się. |
| |
miroslawabr | 16.03.2015 09:06:13 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 4 #2068828 Od: 2015-3-16
| Kolejny problem ze sprzęgłem. Muszę niekiedy wcisnąć je dwa razy aby wrzucić bieg, szczególnie 1 i wsteczny.
|
| |
Falc77 | 16.03.2015 20:37:49 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: JAWOR DLS
Posty: 189 #2069318 Od: 2013-4-27
| Czyżby sprzęgło się kończyło już ? _________________ Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki.... |
| |
aleksandra | 26.03.2015 07:13:22 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #2077651 Od: 2014-11-19
| Witam, mam w dalszym ciągu problem z napędem 4x4. Wcześniej działał tylko tylny napęd. Dałam go do mechanika i mechanik stwierdził że nie może go naprawić, ale w trakcie jazdy do domu nagle szarpnęło i włączył się napęd na 4 ale ten wolny na 5 jechałam 40 km na godzinę. Po jakiejś chwili samoczynnie znowu przełączył się na 4HI i znowu mam problem bo nie mogę przełączyć go na napęd na 2. Nie wiem co się dzieje. Wpadłam na pomysł że zamiast bezpiecznika tccs zamontuję wyłącznik z bezpiecznikiem i tym myślę załączać i rozłączać przedni napęd, czy tak można zrobić, czy nic się nie uszkodzi. Bo a propo mechaników to chyba ostatni raz dałam samochód, auto stało 3 tygodnie w dobrym warsztacie, który zajmuję się naprawą samochodów 4x4 i nic nie potrafili zrobić, jeszcze mi klamkę w tylnych drzwiach urwali i stwierdzili że to nie oni. Mechanicy powiedzieli że prawdopodobnie jakiś kabel jest przerwany w wiązce. Boję się że jak sam się będzie nadal przełączał to coś się w końcu rozsypie, ale to jest nie jazda. Niech ktoś mi poleci jakiegoś dobrego elektryka z okolic Koszalina, który zajmuje się takimi rzeczami. Z góry dziękuję i pozdrawiam. |
| |
aleksandra | 26.03.2015 07:14:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #2077652 Od: 2014-11-19
| Witam, mam w dalszym ciągu problem z napędem 4x4. Wcześniej działał tylko tylny napęd. Dałam go do mechanika i mechanik stwierdził że nie może go naprawić, ale w trakcie jazdy do domu nagle szarpnęło i włączył się napęd na 4 ale ten wolny na 5 jechałam 40 km na godzinę. Po jakiejś chwili samoczynnie znowu przełączył się na 4HI i znowu mam problem bo nie mogę przełączyć go na napęd na 2. Nie wiem co się dzieje. Wpadłam na pomysł że zamiast bezpiecznika tccs zamontuję wyłącznik z bezpiecznikiem i tym myślę załączać i rozłączać przedni napęd, czy tak można zrobić, czy nic się nie uszkodzi. Bo a propo mechaników to chyba ostatni raz dałam samochód, auto stało 3 tygodnie w dobrym warsztacie, który zajmuję się naprawą samochodów 4x4 i nic nie potrafili zrobić, jeszcze mi klamkę w tylnych drzwiach urwali i stwierdzili że to nie oni. Mechanicy powiedzieli że prawdopodobnie jakiś kabel jest przerwany w wiązce. Boję się że jak sam się będzie nadal przełączał to coś się w końcu rozsypie, ale to jest nie jazda. Niech ktoś mi poleci jakiegoś dobrego elektryka z okolic Koszalina, który zajmuje się takimi rzeczami. Z góry dziękuję i pozdrawiam. |
| |
aleksandra | 28.03.2015 20:18:49 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #2079863 Od: 2014-11-19
| Czytałam u was na forum, że napięcie na silniczku reduktora powinno pokazywać się tylko przez chwilę, przy przerzucaniu napędu. Sprawdziłam napięcie na moim silniczku reduktora i u mnie na silniczku po włączeniu zapłonu napięcie jest cały czas, niezależnie czy przerzucam napęd czy nie. Może wiecie gdzie leży przyczyna tego, że nie rozłącza napięcia na silniczku. Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc. |
| |
vokal | 29.03.2015 12:44:22 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 227 #2080204 Od: 2013-1-16
| Poniżej masz wątek, gdzie też jest stałe napięcie na kostce silniczka. Przyczyną jest zniszczona płytka pozycjometru.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
_________________ "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę." |
| |
iziiza | 29.01.2017 14:08:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #2389641 Od: 2017-1-29
| Witam Kia Sorento 2007r 2,5 crdi 170km. Mam problem z napedami. Zapala się literka H, przy czym pali sie tez literka SP OFF. Czy to jest normalna rekcja? |
| |
Electra | 08.02.2025 07:56:23 |
|
|
| |
vokal | 13.02.2017 21:50:33 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 227 #2396069 Od: 2013-1-16
| Jak włączasz 4Hi/Lo to ESP OFF się zapala. _________________ "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę." |
| |
Zawiej | 30.01.2018 21:21:40 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #2512853 Od: 2018-1-26
| Witam.Mam Sorento 3.5 PB/LPG 2005r. Automat Chciałem włączyć tempomat przyciskiem ale tylkko zapala się kontrolka na przycisku. Próbowałem powyzej 50 ,80 , 100 i naciskalem tez kazdy przyciskna kierownicy z osobna i nic. Również właczenie napedu 4x4 nie jest możliwe. Mam 2 ustawienia Auto i Low 4X4 Samochód włączam na N przekręcam pokrętło na Low. Po chwili słyszę jak coś stuka pod autem .Skrzynia zmienia biegi szybko ze mam 5 pry 40km/h.Cały czas ciągnie na tył a na przód nic.Spotkał się ktoś już z takim problemem ? Czy może ma coś wspólnego tempomat i naped 4x4? |